נתניה דורסת: ניצחה באימון 0:2 את פ"ת

0
100
יאיר זיו. צילום ניר אנשר לנתניה און ליין - ksn

 

מכבי נתניה, לפחות על הנייר ובמסגרת משחקי האימון, ממשיכה להיראות טוב. אחרי שנתניה פירקה את כפר סבא בתוצאה 4:1, הגיע תורה של מכבי פתח תקווה לחטוף בראש, במשחק יחסית שקול, עם תחלופה גבוהה בה נבחנו שחקנים משתי הקבוצות.

המשחק, שהתקיים בשעות הערב של יום ראשון במתחם האימונים המפואר של היהלומים מנתניה, הועבר בשידור חי באתר One.

קבוצתו של שלומי דורה, הכוללת את השוער ברק לוי שמוכיח בינתיים כושר טוב ואת אמייה טגה, עלתה ליתרון כבר בדקה 13. דיא סבע התקדם באגף השמאלי והרים כדור עומק לראול גרשומוב בצד השני. גרשומוב לא התבלבל, עקף את צחי גיגי והבקיע.

בדקה 35 פספסה נתניה קרן אותה לקח על עצמו סבע, שניסה בננה לעבר השער אך פספס. בדקה 63 שוב חגיגה אצל הצהובים. עומר בוארון, שקיבל לרגליו כדור, ניצל תגובה לא טובה של צחי גיגי כדי לעקוף אותו ולגלגל את הכדור לשער פ"ת.

במדי מכבי נתניה שיחקו ברק לוי, שמעון הרוש, עידו לוי, אנדריי מישצ'נקו, עומר ורד, רומאריו פירס, עומר פרץ, אמייה טגה, ראול גרשומוב, דיא סבע ונבו מזרחי. במסגרת הניסיונות שערך שלומי דורה שותפו שמוליק מלול, עומר בוארון, דודי תירם, ויקי כחלון, אביב אברהם, דור מלכה ועוד.

לנתניה און ליין – ksn מסר שלומי דורה בתום משחק האימון, כי בסך הכל הוא מרוצה מהמשחק – עם זאת "ישנה עוד עבודה רבה עד שהקבוצה תגובש".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן