נלחמו על חיי אדם בנתניה והצילו אותו

במהלך טיפול באירוע לבבי לקה אברהם אבודרהם מנתניה בדום לב; הפראמדיקים של מד"א לא ויתרו, נלחמו על חייו, ביצעו פעולות החייאה מתקדמות והצילו אותו

1
711
אברהם אבודרהם עם הפראמדיקים של מד
אברהם אבודרהם עם הפראמדיקים של מד"א שהצילו את חייו. צילום דוברות מד"א

לפני כחודשיים בשעת לילה מאוחרת חש אבודרהם אברהם (51) מנתניה כאבים ואי נוחות בחזה. תחילה חשב לנסוע לבית החולים ברכב יחד עם בת משפחתו, אבל בהמשך חייג 101 והזעיק ניידת טיפול נמרץ של  מד"א, דבר שהציל את חייו.

צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א, שהגיע במהירות, החל בבדיקות רפואיות. במהלך הבדיקות התברר שאברהם סובל מאירוע לבבי חריף.

תוך כדי הטיפול הרפואי שכלל מתן תרופות מיוחדות איבד אברהם את הכרתו ועבר דום לב. הפראמדיקים של מד"א נלחמו על חייו, ביצעו פעולות החייאות מתקדמות, שכללו מתן מספר מכות חשמל, עד שאברהם שב להכרה.

לאחר מכן פונה, תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים, כשמצבו קריטי.

לאחר שחרורו מבית החולים ביקש אברהם לקיים סעודת הודיה כדי להכיר תודה לצוות מד"א שהציל את חייו והזמין את הפראמדיקים של מד"א, דניאל סילוק וגיא פורת,  לסעודת הודיה שהתקיימה אצל בן משפחתו.

אברהם אבודרהם סיפר: "הרגשתי צורך לעשות משהו ולהכיר תודה לצוות מד"א על כך שנלחמו על חיי. הם דוגמה ומופת לכוח האדם שפועל במסירות למען הצלת חיים. הניסיון שלי מלמד שאסור להסס – אם יש חשש מיד מתקשרים 101 למגן דוד אדום."

פראמדיק מד"א, דניאל סילוק, מסר: "מאד התרגשתי עם קבלת ההזמנה לסעודת ההודיה. הכרת התודה היא מרגשת ונותנת לנו את הכוח להמשיך ולהילחם על החיים של המטופלים. נמשיך לפעול כך תמיד. בכל זמן ובכל מקום. אני מאחל לאברהם בריאות איתנה".

פראמדיק מד"א, גיא פורת, הוסיף: "זה מרגש. לקבל כזו הערכה והוקרה מאדם שהצלנו את חייו זו מתנה לכל החיים. לראות את אברהם שהיה במצב קריטי יושב וצוחק עם הילדים שלו שווה עבורי יותר מכל דבר".

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן