נזק כבד לשלולית החורף עקב שריפה שפרצה במקום

להבות אחזו את הצמחיה והעצים בשלולית החורף; צוותי כיבוי פעלו להשתלט על הדליקה; לצמחיה העוטפת את השלולית נגרם נזק כבד; ועד השכונה: להציב במקום פיקוח קבוע

0
4879
להבות אחזו בצמחיה בשלולית החורף. צילום מתוך דף פייסבוק פורום שכונת אגמים. תמונה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים.

בשעות הצהריים פרצה שריפה בשלולית החורף. למקום הוזעקו צוותי כיבוי אש. הלהבות אחזו בצמחיה ובעצים במקום ומצילומי דיירים המתגוררים בסמוך נראה, כי נזק כבד נגרם לצמחיה בשלולית.

מכיבוי אש מסרו, כי צוותים מכיבוי אש נתניה פועלים לכיבוי האש. "האירוע בשליטה ולוחמי האש ביחד עם ציוד הנדסי פועלים לכיבוי סופי. במקום יש עשן רב שמורגש ברחובות הסמוכים לשלולית".

תושבים המתגוררים בסמוך לשלולית הביעו דאגה לבעלי החיים החיים באזור השלולית. חלקם אף הביעו חשד, שמדובר בהצתה. דיירת המתגוררת בסמוך כתבה בעמוד הפייסבוק: "מי שמשלם על כל זה זה הצמחים, העצים, בעלי החיים וכמובן כל אלה שגרים ממש מול השלולית".

רשלנות או הצתה מכוונת?

דיירת נוספת כתבה: "הורסים לנו את הבית, אנחנו חייבים לדאוג לפיקוח שם כל יום. זו הצתה שלישית החודש, בדיוק באותה שעה".

עם כתיבת שורות אלה, עדכן יו"ר ועד שכונת אגמים, אורן לב. "כל הכוחות מרוכזים בחלק הפנימי של הביצה. שם רוב האש הייתה וכרגע זה מה שמנסים לכבות. השריפה במגמת דעיכה. כרגע כל הכוחות נמצאים בשלולית עצמה. מרוחק מאוד מגני השעשועים. במקום עובדים טרקטורים וכבאיות".

לב מסר לנתניה און ליין, כי השריפה פרצה לאורך השלולית עצמה.  "אני עומד מול העצים היותר קרובים לשכונה. להערכתי מה שנפגע הם העצים שהיו מאד קרובים לשלולית עצמה, בחלק המערבי שלה".

"אנחנו המון זמן מבקשים מעירייה להגביר את הפיקוח במקום, בין אם זה הפרעות מנוחה לאורך הלילות. אנחנו מבקשים הצבת מצלמות, פיקוח, כולל כל האמצעים שנוכל להיות רגועים. עם דברים כאלה אנחנו לא מוכנים לעבור לסדר היום. אין שום סיבה בעולם שהריאה הירוקה הזו, אחת הגדולות בנתניה, תהיה ללא פיקוח. צריך שיהיה פיקוח קבוע, שיהיה אופנוע שיסתובב במקום. בימים כאלה של חום, של הרבה מטיילים מן הראוי והגיוני שיהיה פיקוח קבוע שיסתובב בין המבלים. אם יראו שמבעירים מדורה במקום לא טוב, שיטפלו בזה, כי השריפה פרצה במקום מרוחק מעמדות המנגלים".

מעיריית נתניה מסרו, כי "הנושא מצוי בחקירה. נדגיש, כי פארק אגם החורף מרושת במצלמות על פי שיקולים מקצועיים".

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן