מתכוננים לאליפות העולם בלקרוס

0
106
מתאמנים לאליפות עולם בלקרוס בנתניה

ביום ראשון השבוע התקיים משחק של נבחרת ישראל מול נבחרת אנגליה בלקרוס, מדובר במשחק החמישי בסדרת המשחקים במגרש שפירא בנתניה.

הטורניר התקיים במסגרת מחנה אימונים לקראת אליפות העולם שתתקיים ביולי 2018 בעיר נתניה – באצטדיון ובמכון וינגייט. המשחק נערך בנוכחות ראש העיר מרים פיירברג איכר, מנכ״ל העירייה אבי בן חמו, מנהל אגף הספורט מוטי שעיבי ותלמידי חטיבת הביניים שפירא.

מעיריית נתניה נמסר, כי ישראל היא המדינה הראשונה אי פעם שאינה דוברת אנגלית שתארח את אליפות העולם בלקרוס. בחירתה לאירוח אליפות העולם, מגיעה על רקע ההצלחות האחרונות של ישראל בזירה הבינלאומית, במסגרתן זכתה נבחרת ישראל במקום השני באליפות אירופה לשנת 2016 ובמקום השביעי באליפות העולם האחרונה שנערכה בשנת 2014. בשנים האחרונות הפכה ישראל למדינה הצומחת ביותר בעולם בתחום, עם 18 מועדונים ומאות שחקנים פעילים. הישגים אלה, ממקמים את ישראל כאחת המועמדות המובילות לזכייה באליפות העולם בשנה הבאה.

עוד נמסר, כי העיר נתניה נבחרה להוביל את האירוע על רקע הישגי העיר בתחום הספורט והאירוח המוצלח של מגוון תחרויות בינלאומיות בהן אליפות אירופה בשחייה, סבב אליפות העולם בגלישת גלים, טורנירי טניס בינלאומיים ואליפות אירופה עד גיל 21 בכדורגל ועוד. במהלך ימי האליפות יגיעו לישראל כ 2000 שחקנים ואנשי צוות מ 50 המדינות המשתתפות יחד רבבות אוהדי הענף מכל רחבי העולם. משחקי האליפות יועברו בשידור חי ללמעלה ממאה מיליון צופים ברחבי העולם, בדגש על צפון אמריקה. סך הכנסות המדינה מתיירות ושיתופי פעולה במהלך ימי האליפות צפוי להגיע לכ- 50 מיליון שקלים.

עיריית נתניה: "העיר נתניה תלבש חג עם קיום התחרות בחודשי הקיץ, ואלפי משתתפים ואורחים מרחבי העולם ייהנו מחוויה ספורטיבית ובילוי בעיר היפה בארץ. אנו גאים לארח את התחרות ומזמינים את הציבור לחוות את אחד מתחומי הספורט המובילים בחו"ל".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן