מתחם פלנתניה: עשרות אלפים נגעו בחלל בנתניה

עשרות אלפי מבקרים בחוה"מ פסח במתחם פלנתניה נגעו בחלל; כלל הפעולות, כך מסרו מעיריית נתניה, בוצעו על-פי כללי התו הירוק. 

0
450
פלנתניה, צילום באדיבות עיריית נתניה

עשרות אלפי מבקרים בחוה"מ פסח במתחם פלנתניה נגעו בחלל; כלל הפעולות, כך מסרו מעיריית נתניה, בוצעו על-פי כללי התו הירוק. 

מתחם הפלנתניה- מרכז מדע, תרבות וחלל בנתניה ומתחם לעליה לרגל לחובבי המדע והחלל וגם למבקרים המחפשים פעילות מיוחדת ובלתי נשכחת לכל המשפחה. בפסח הזה ביקרו בפלנתניה עשרות אלפי מבקרים ומבקרות מכל רחבי הארץ. בשבוע הראשון של החופשה הגיעו מבקרות ומבקרים רבים וגם קבוצות שאורגנו כקפסולות וחוו מגוון תחנות וטעמו מהחלל. בשבוע השני של חוה"מ, לראשונה, נבחר המתחם להיות אחד מ-80 מתחמים שקיבלו חסות בנק הפועלים לרגל 100 שנה לבנק.

 המשפחות למדו על  כוחה של ההתמדה בחקר החלל באמצעות חידון אינטראקטיבי עם הרובר פרסביריאנס של נאסא. בנוסף, שיחקו, למדו ונהנו בגן המדעי, התנסו בניסויים ותגליות מדעיות בגן היפני. המבקרים גם התרשמו ממופע כוכבים בפלנטריום, יצרו בסדנת השמש והירח.

 המתחם כבר פתח את שעריו באופן רשמי וכל הפעילויות מתבצעות ברישום מראש לפי הנחיות קפדניות. האירועים הבאים של פלנתניה, עם מופעי כוכבים בפלנטריום, תצפיות טלסקופים, מסיבות חלל. כמו כן מתוכננים אירועים בהזמנה והתאמה אישית ועוד.

שלי הרפז גרינברג, מנהלת הפלנתניה, מסרה למערכת נתניה און ליין, כי "היתה לנו הזכות לארח קהל רב שהגיע בפעם הראשונה לפלנתניה. מבקרים רבים נשארו עם טעם של עוד. הם הבטיחו לחזור לבקר אצלנו שוב וכבר נרשמו לפעילויות הבאות".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן