מתחם נחום בשכונת דורה הופקד לקראת אישור תוכנית הבנייה

על-פי חברת ענב, יוזמת התוכנית, המתחם בשכונת דורה בנתניה יכלול הקמת תשעה בניינים, בהם 1100 יח"ד ובמרכזם פארק ירוק

0
2489
פינוי ובינוי בנתניה - הדמיית פרויקט ענב במתחם רחוב נחום - בלב שכונת דורה בנתניה
הדמיית פרויקט חברת ענב במתחם נחום - שכונת דורה בנתניה

שבוע לאחר שהוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה הפקדת תשע תוכניות פינוי – בינוי, נחשפת תוכנית הענק בשכונת דורה של חברת ענב.

חברת ענב מוציאה לדרך בימים אלו את פרויקט הפינוי הבינוי במתחם נחום בנתניה. זאת לאחר קבלת אישור הוועדה המקומית בנתניה. בפרויקט תשקיע החברה מאות מיליוני שקלים. הוא גם פרויקט הדגל, שעתיד להפוך את השכונה לאחת היוקרתיות באזור.

מתחם נחום ממוקם במרכז שכונת דורה וצמוד למתנ"ס וליציאה לכביש 2. הוא כולל עשרה בנייני רכבת בין הרחובות נחום ויחזקאל. במסגרת התוכנית יהרסו כ-270 דירות, ויוקמו תשעה מבנים חדשים. המבנים עצמם יחולקו לבניינים בני עשר קומות, 29 ו-40 קומות. הם יכללו בסה"כ כ-1,100 יחידות דיור חדשות. הדיירים הוותיקים שיכנסו לדירות החדשות, יקבלו תוספת של 12 מ"ר לשטח הדיר. בנוסף, מרפסת, מחסן, חניה וכן קרן תחזוקה לשנים הראשונות.

בנוסף הודיעה חברת ענב על התקדמות משמעותית נוספת בפרויקט. החברה השיגה הסכמה של למעלה מ-80% מבעלי הדירות בפרויקט. הסכמה זו מאפשרת לזרז ההליכים. את הדיירים מלווים עו"ד אורן אהרוני ממשרד אהוד פורת ושות' ועו"ד אבי ביטאו ממשרד מרשה את ביטאו.

את הפרויקט תכנן משרד האדריכלים "רוזנפלד אהרנס אדריכלים". המבנים יכללו תמהיל דירות הנע בין שלושה חדרים לחמישה חדרים. לצדן דירות ענק ובהן מיני פנטהאוז ודירות פנטהאוז. הבניינים החדשים יכללו במסגרת התפריט המוקפד כללי בינוי ירוק, מועדון דיירים וחדרי כושר. כחלק מדרישות עיריית נתניה במתחם שטחים המיועדים למבני ציבור וגני ילדים וכן פארק ציבורי.

אפי כץ, מנכ"ל ובעלים של חברת ענב, אישר את הפרטים למערכת נתניה און ליין – ksn. "אנו שמחים ומברכים על הפקדת התוכנית. בעיקר אנו מודים לבעלי הדירות על האמון שנתנו בנו. אמון המתבטא בלמעלה מ-80% חתימות על הסכמי פינוי בינוי. אנחנו פועלים יחד עם בעלי הדירות ונציגות הדיירים במתחם, וכן בתיאום מלא עם עיריית נתניה בכדי להביא להצלחת הפרויקט באופן הטוב ביותר".

חברת ענב מקדמת בימים אלה מעל 30 פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי ישראל. בין הפרויקטים הבולטים: פרויקט ענב 360 בשכונת תקומה בכפר סבא וכן פרויקט NEW ברמת גן.