מרפאה היברידית של מאוחדת הושקה בנתניה

קופת החולים המאוחדת השיקה השבוע מרפאה היברידית חדשה בנתניה; המרפאה הממוקמת במרכז פיאנו, מספקת מגוון שירותים חדשניים ליד הבית וגם מבלי לצאת מהבית

0
406
השקת המרפאה ההיברידית של המאוחדת בעיר ימים. מימין לשמאל לי אורון וסיגל רגב רוזנברג. צילום רזיאל רובין

מרפאה היברידית חדשה הושקה השבוע במתחם פיאנו בעיר ימים בנתניה. מקופת החולים המאוחדת מסרו, כי המאוחדת מצעידה קדימה את תחום הרפואה ההיברידית. במרפאה ינתנו שירותי רפואה, טיפול ושירותים מקצועיים וחדשנים ביותר.

המרפאה, בניהולה של ליאת נדירי רלר, מעניקה ללקוחותיה שירותים רפואיים רבים. רפואת משפחה, רפואת ילדים, אף אוזן גרון, רפואת עור, גסטרואנטרולוגיה ורפואה משלימה. כמו כן כירורגיה/ כירורגית שד, שירותי אחיות, שירותי מעבדה, אחות ליווי הריון, דיאטה קלינית, אנדוקרינולוגיה ילדים ונוירולוגיה מבוגרים.

עוד מסרו, כי הרפואה ההיברידית של מאוחדת מאפשרת לכל לקוח לצרוך שירותים רפואיים ולנהל את הקשר שלו בכל ערוץ שיבחר. פיזי או מקוון, במרפאה או מהבית – לפי העדפותיו, צרכיו והמציאות בשטח.

באירוע ההשקה, שהתקיים השבוע, נכחו בכירי מאוחדת והעיר. בניהם מנכ"לית מאוחדת סיגל רגב רוזנברג, סמנכ"ל משאבי אנוש דרור דין, סמנכ"ל לקוחות עמוס מאור, מנהלת מחוז מרכז לי אורון, סגן מנהלת המחוז משה כהן, יו"ר ועד עובדים מאוחדת שלה ונטורה. בנוסף חברת מועצת העיר והממונה על הבריאות תרצה גרינפלד, רב העיר נתניה הרב קלמן בר, מנכ"ל בית חולים לניאדו ד"ר נדב חן, מנכ"ל מדיקה פינו צרויה.

סיגל רגב רוזנברג, מנכ"לית מאוחדת, התייחסה לאג'נדה של המאוחדת. "מאוחדת דוגלת במתן שירות אישי וייחודי, שירות בוטיק לכל מבוטחת ומבוטח. השקת המרפאה ההיברידית בעיר ימים מאפשרת לנו הזדמנות לקדם את הרפואה בעיר ולהפוך אותה לרפואה חדשנית ומקצועית. במקביל לייצר שיתופי פעולה למען בריאות התושבים כמו חבירה לבית החולים לניאדו. מה שמאפשר לנו להגדיל את היצע הטיפולים".

לי אורון מנהלת מחוז מרכז, הוסיפה: "ישנה חשיבות רבה לפיתוח השירותים בעיר ובמחוז ככלל. מאוחדת מרכזת ומשקיעה מאמצים רבים ובכלל זה יצירת שיתופי פעולה באזור עם בית החולים לניאדו ופיתוח השירותים מקרוב ומרחוק עבור כלל לקוחותינו בעיר. בקרוב נשיק גם שירותים נוספים כמו מוקד לילה במרכז הרפואי סמילנסקי בעיר. נקדם יוזמות שיאפשרו לנו לצמצם את הביורוקרטיה של מבוטחי הקופה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן