מעצרים נוספים בפרשת רצח אלי שזירי

0
556

בשבועיים האחרונים ביצע הימ"ר, עליו הוטלה חקירת הרצחו של אלי שזירי (32), מעצרים של שלושה תושבי נתניה בחשד למעורבות ברצח. בין העצורים מקסים גון (26), אריק חנניאב (28) וחשוד נוסף, לא מוכר למשטרה וללא עבר פלילי. החשוד השלישי שוחרר לאחר שבוע מעצר. השבוע עצרו שוטרי הימ"ר שני חשודים נוספים קובי מנאשרוב (26 ונודר באזוב (28), אף הם בחשד למעורבות ברציחתו של שזירי.

שזירי נורה למוות לפני כשלושה חודשים בתאריך ה-29.3.15 לפנות בוקר, ברחוב צדדי, באזור התעשיה פולג בנתניה, סמוך למרכז הבילוי יכין סנטר. מספר יריות נורו לעבר רכבו של שזירי. שזירי נפגע בפלג גופו העליון, נוסע שהיה איתו ברכב נפצע באורח בינוני. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום מצאו את שזירי ללא רוח חיים ומותו נקבע במקום.

חקירת הרצח הוטלה, כאמור, על הימ"ר. החקירה, שהיתה סמויה בתחילה, התמקדה בעיקר בסכסוכים בין עבריינים בנתניה. בתאריך ה-23.6.15 הפכה החקירה לגלויה עם מעצרו של צעיר, ללא עבר פלילי, שהכיר את שזירי, אך הכחיש כל קשר לרצח. הצעיר שוחרר לאחר כשבוע. בהמשך עצרו שוטרי הימ"ר את גון וחנניאב, שהכחישו אף הם כל קשר לרצח. השבוע נעצרו מנאשרוב ובאזוב. המשטרה מייחסת להם מעורבות ברצח שזירי, קשירת קשר לביצוע פשע ולמנאשרוב אף העלמת ראיות. שני החשודים שומרים על שתיקה, אולם מכחישים באמצעות פרקליטיהם את החשדות המיוחסים להם.

פרקליטו של באזוב, עו"ד רועי אטיאס, טען בדיון על הארכת מעצרו, כי אם החשוד לא היה מסוכן מספיק בשביל לעצור אותו שלושה חודשים, בקשת המשטרה לעצור אותו ל-15 ימים היא מוגזמת.

מהדיון על הארכת מעצרו של מנאשרוב טען, פרקליטו, עו"ד ג'קי סגרון, כי ברכבו של החשוד נמצא טלפון בו היו הודעות שנשלחו לקצין המודיעין ובהם מידע על כל אחד מהמעורבים. עוד נטען, כי נאמר "אנחנו יודעים שאתה חף מפשע, אבל רוצים שתעזור לנו".

עו"ד סגרון, מסר לנתניה און ליין – ksn, כי "מוזר, עוצרים אדם באשמת רצח, אומרים לו שיודעים שהוא חף מפשע ובכל זאת מבקשים להאריך את מעצרו".

בית המשפט האריך את מעצרם של שני החשודים עד ליום שני הקרוב.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן