מכבי נתניה רשמה ניצחון 0:3 על הפועל כפר סבא

היהלומים מנתניה התפוצצו במגרש על הפועל כפר סבא; חן עזרא כבש בדקה השלישית, יונס מלדה המשיך בחגיגה והשחקן הצעיר עומרי גנדלמן כבש בדקה 40

0
621
עומרי גנדלמן כובש שער מכבי נתניה
עומרי גנדלמן. צילום ארכיון ברני ארדוב

מכבי נתניה רשמה ניצחון מזהיר על הפועל כפר סבא במוצאי שבת; היהלומים מנתניה שהתפוצצו על המגרש כבשו שלושה שערים במחצית הראשונה; השער הרביעי נפסל

התחדשות משחקי ליגת העל הפגישו בשבת את מכבי נתניה נגד הפועל כפר סבא.

אחרי שרשמה ניצחון רווי שערים מול סכנין עם שביעייה והפסקה כפויה בשל הסגר, חזרו היהלומים למגרש כדי לשחרר אנרגיות.

הצהובים-שחורים לא איכזבו: במשחק שהתקיים באצטדיון נתניה, פירקו היהלומים את כפר סבא. מבחינת נתניה מדובר בניצחון חשוב מאין כמוהו: זו הפעם הראשונה מאז שנת 2007 בה מנצחת נתניה במשחק בית את הירוקים.

מכבי נתניה, שסגנון משחקה מבוסס על הרכב התקפי ותנועה מהירה, פתחה את המשחק בבליץ. בדקה השלישית היה זה חן עזרא שכבש את השער הראשון לזכות המארחת.

נתניה לא נחה על זרי הדפנה וניצלה את החורים בהגנת כפר סבא – לצד תצוגה חלשה של איתמר ישראלי. בדקה 37 היה זה יונס מלדה שנגח את השער החמישי שלו העונה.

כפר סבא לא הספיקה להתאושש וכבר חטפה גול נוסף – הפעם של עומרי גנדלמן הצעיר. עבור עומרי גנדלמן מדובר בפתיחה חלומית, לאחר שעלה מהבוגרים וזה לו השער הראשון בליגת העל.

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה נמנעה הפיכת ההפסד של כפר סבא לתבוסה – זאת לאחר שצוות VAR אותת לפסילת השער הרביעי אותו כבש בנדה.

במחצית השנייה המשחק התאזן. כפר סבא, בניצוחו של יהב אפריאט שנכנס כמחליף, תקפה מספר פעמים את שער נתניה ופעמיים פספסה. בדקה 76 נרשם אירוע נוסף – כשעומר פדידה הורחק לאחר שביצע עבירה על עידו וייר שקיבלה משנה תוקף והתערבות מצד צוות ה-VAR.

נכון לשלב זה מכבי נתניה ממוקמת במקום השני בטבלה, עם משחק התקפי יציב ומערך קישור והתקפה המשלב פעולה בצורה יעילה ומדויקת.

בשבוע הקרוב צפויה מכבי נתניה להגביר קצב אימונים ולהדביק פערים בשורה של אסטרטגיות משחק עליהן עבדה ועובדת הקבוצה.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן