מכבי נתניה מציגה: חמסה עליה

0
321
דיא סבע שון ויסמן - מכבי נתניה
חגיגת שערים: דיא סבע ושון ויסמן. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

הרצח בעיניים חזר לשחקני מכבי נתניה, שביום שישי הביסו את הפועל נצרת עילית בתוצאה 5:2 – עם מתקפות בליץ שנמשכו לכל אורך המשחק.

ניסן דנון היה הראשון של נתניה, שכבש שער כבר בדקה השביעית למשחק – כאשר בעט כדור חלש לעבר מרכז השער והשוער שגיא מלול השמיט פנימה. לא עברה רבע שעה, ומבצע בצבע של נתניה הוביל ליתרון 2:0. כדור רוחב לעברו של קפטן הקבוצה, דיא סבע, הסתיים בשער יפהפה ואלגנטי. הבליץ הנתנייתי נמשך ובדקה 26 היה זה שון וייסמן שהבקיע – תוך ניצול כדור חופשי שנבעט לעברו מרגלי קוגבנייה. נתניה, שתוך פחות מחצי שעה עלתה ליתרון 3:0, המשיכה במשחק מהיר ואגרסיבי – מה שעלה לנתניה בכרטיס אדום שנשלף לניסן דנון לאחר תיקול פראי.

נצרת ניצלה את המצב והצליחה לצמק מרגלי חולי עבדאללה שסובב כדור לפינה הרחוקה. מכבי נתניה התעשתה במהירות וענתה בשער שני של שון וייסמן עם בישול של דיא סבע. נצרת הגיבה בניצול מצבים נייחים, כאשר עבדאללה הרים כדור חופשי חכם היישר לראשו של סשה ז'דנוב. התוצאה התייצבה על 2:4 למכבי נתניה. דווקא השער של הנצרתים עורר עוד יותר את הנתנייתים, שהגבירו את קצב המתקפות. דיא סבע, ממצטייני המשחק הנתנייתי, חתם את המשחק עם השער החמישי. כדור מדויק שקיבל מקוגבנייה, הספיק לדיא סבע לפצוח בדהירה – בה היתל במגן אחד והכנעתו של מלול.

למרות משחקה עתיר השערים של נתניה, ציינו גורמים במכבי נתניה לספורט נתניה און ליין, כי הקבוצה צפויה לעבוד בשבוע הקרוב על שיפור ההתמודדות מול מצבים נייחים. "במהלך השבוע, בגלל פציעות, תרגלנו מספר מערכי התקפה", ציינו לנתניה און ליין שחקנים: "המשחק עצמו היה מאוד משוחרר מבחינתנו, וזה בלט בריבוי המבצעים שיזמנו ובשיתוף הפעולה של חוליית הקישור וההתקפה, ומנגד הסיוע הרב של החלק ההתקפי למערך ההגנתי. בשורה תחתונה, יש עוד על מה לעבוד ויש עוד מה לשפר. היה חשוב לנו לשמור על הקו שקבעו סלובו' וברדה".

לכתבות נוספות העשויות לעניין אתכם:

שון ויסמן חזר לחייך

דיא סבע אופטימי מתמיד

אייל סגל – בסך הכל מרוצה

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן