מכבי נתניה הפסידה לבני סכנין 3:2

3
107

מכבי נתניה אמנם הבטיחה את הישארותה בליגת העל גם בעונה הבאה, אך הערב לאחר משחק לא פשוט נכנעו הצהובים לבני סכנין 3-2. הערב (שבת) אירחה מכבי נתניה את בני סכנין באצטדיון היהלום במסגרת המחזור ה30 של ליגת העל. למפגש המסקרן בין שתי הקבוצות בחר רוני לוי לעלות עם לארי קאיודה וערן לוי בהתקפה, אריאל הרוש בשער ורומאריו פירס במקומו של עומרי צלישר.

הדקות הראשונות במשחק היו של הקבוצה בצהוב, היה זה לארי קאיודה שחטף כדור לשחקני ההגנה של סכנין ומיהר יחד איתו לכיוון ערן לוי שהמתין ברחבת החמש אך מסיבה לא מובנת הסתבך ופספס את ההזדמנות הראשונה להבקיע. בדקה 10 היה זה שוב קאיודה שהצליח לזכות בכדור, התקדם לעבר השער ובעט מ 20 מטר, אך המזל שיחק לטובת סכנין ורן קדוש היה זה שמנע מהמארחים לעלות ליתרון. בדקה ה12 הייתה זו ההזדמנות הראשונה של בני סכנין,בקרבת השער של הרוש אחרי שאבו עביד הכשיל את מוחמד גדיר ברחבה וזה הצליח להעניק לקבוצתו יתרון חשוב. בדקה ה37 הצליחו שחקני סכנין להכניע שוב את הרוש, אחרי שעטאא ג'בר חטף את הכדור משחקני ההגנה של נתניה ובעט כדור מדויק לפינה השמאלית. להרוש לא היה הרבה סיכוי להדוף את זה.

בתחילת המחצית השניה היה נראה שלחניכיו של רוני לוי יש סיכוי לחזור אחרי שקאיודה הוכשל ברחבה וערן לוי ידע לנצל ולצמצם את התוצאה 2-1. בדקה ה55 היה זה שוב יובנוביץ' שהכשיל ברחבה, רק שהפעם את דיא סבע. גם הפעם ערן לוי היה זה שלקח את בעיטת העונשין אך הפעם רן קדוש הצליח למנוע את כניסת הכדור לרשת. בדקה ה88 קאיודה הוא זה שהשיג את השוויון המיוחל לקבוצה בצהוב ונראה היה שכך יסתיים המשחק, אך קאצ'ובה הברזילאי הפתיע ועמוק בתוך תוספת הזמן קבע 3-2 לקבוצתו.

3 תגובות

  1. מכבי נתניה שלי לא נורא לא אמרו לכם שהכדור הוא עגול בשבילי אתם תמיד האלופים. שומעת אתכם מהמגרש אלי עד הבית

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן