דרמה במכבי נתניה: המאמן ריימונד אטוולד פוטר

ההחלטה על פיטוריו של ריימונד אטוולד התקבלה לאחר ההפסד להפועל חדרה. ברשימת השמות שהוזכרו: אורי אוזן, שי ברדה, קובי רפואה וכן מרקו בלבול.

0
285
ריימונד אטוולד, מאמן מכבי נתניה
ריימונד אטוולד, מאמן מכבי נתניה. צילום ניר אנשר

ההחלטה על פיטוריו של ריימונד אטוולד התקבלה לאחר ההפסד להפועל חדרה. ברשימת השמות שהוזכרו: אורי אוזן, שי ברדה, קובי רפואה וכן מרקו בלבול.

ביום רביעי, עם פרסום ההודעה הרשמית על הפסקת עבודתו של מאמן מכבי נתניה, ריימונד אטוולד, החלה בורסת השמות. במועדון, נכון לבוקר יום חמישי, טרם החליטו על זהות המחליף שיגיע. שם גם מבהירים, כי בטרם פוטר, לא נעשתה כל פנייה למאמן אחר.

ההחלטה על פיטוריו התגבשה סופית לאחר משחקה של נתניה נגד הפועל חדרה. חדרה, אותה מאמן האקס של נתניה, מנחם קורצקי, רשמה ניצחון 2:0 על הצהובים. הבעיה הייתה, שמכבי נתניה כמעט ולא הורגשה במגרש. נתניה, כיום, מפתיחת הליגה, לא רשמה ולו ניצחון אחד בודד לרפואה. היא ממוקמת כרגע מתחת לקו האדום.

בעיר היהלומים הקהל רוצה דמות מאחדת. על הפרק עלה שמו של אורי אוזן. אורי, בעבר, שחקנה של מכבי נתניה הוא כיום מאמן מוערך. אוזן נחשב לסמל והוא זוכה להערכה רבה מצד הנהלת הקבוצה. אולם, הערכות הן שהנהלת מכבי תעדיף למנות מאמן עם ניסיון רב לאור מצבה העגום של הקבוצה.

בבורסת השמות, מלבד אורי אוזן, הוזכרו שמותיהם של חיים סילבס, קובי רפואה, מרקו בלבול וכן שי ברדה.

לקבוצה בעיה נוספת, תמהיל השחקנים נכון לשלב זה לא ממש מתחבר. חלון העברות צפוי להיפתח רק בחודש ינואר – כך שלבחירת מאמן עם ניסיון רב, משמעות אדירה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן