מה עושים עם הילדים בחנוכה? נתניה 2016

0
269
סופגניה - נתניה - נתניה און ליין מה עושים עם הילדים בחנוכה?
צילום fotolia

אז מה עושים עם הילדים בחנוכה? ובכן, שאלה זו מטרידה הורים רבים וגם בני נוער. חג החנוכה הוא גם מרוץ של הורים אחרי אין-ספור מופעים למיניהם העולים כסף רב. במיוחד לקוראי נתניה און ליין ריכז העיתון שורה ארוכה של אירועים, מופעים, הופעות ומסיבות שהמשותף לכולם, שהם פתוחים לציבור בחינם או במחיר סמלי. האירועים עצמם מופקים על-ידי היכל התרבות העירוני, המחלקה לחברה ונוער, אגף נוער וצעירים, מינהלת מרכז העיר והעמותה לחינוך בלתי-פורמאלי. בנוסף, גם הפקות מעניינות המיועדות לילדים אותם יארח קניון עיר ימים. אז מה עושים עם הילדים בחנוכה? הרשימה המלאה לפניכם

נר ראשון (24.12) – מוצאי שבת
בשעה 19:00 תתקיים הדלקת נרות חנוכה בחנוכיית הענק בכיכר העצמאות. מי לאחר מכן תופיע להקת "צעירי השרון" בשירי חנוכה, מופע אקרובלנס של סטודיו טופליין, מופע מחול של סטודיו ולנטינה ומצעד הכוכבים של פולינה פיטרו.

נר שני (25.12) – יום ראשון
החל משעה 17:00 בכיכר העצמאות סדנאות יצירה וג'אגלינג, הדלקת נרות, תערוכת החנוכיות השנתית של ילדי בתי הספר היסודיים בעיר, מופע סולניות מקהלת ניצן וכן מופע ריקודים סלוניים של תלמידי הפרויקט בית ספר רוקד. חובבי הריצה מוזמנים ללוות את משתתפי מרוץ הלפיד שייצא בשעה 15:30 מהמרכז הקהילתי נאות שקד (אזורים) ויחצה את העיר לכיוון צפון.

נר שלישי (26.12) – יום שני
החל מהשעה 17:00 בכיכר העצמאות סדנאות אמנות וסינקופה, ההצגה שימי בממלכת הפחים ומופע של זמרי הבית של בית הספר למקצועות המוזיקה סיטאר. בשעה 20:00 יופיע הסטנדאפיסט, דניאל אסייג באשכול פיס בבית הספר אלדד במופע לנוער בעלות של עשרה שקלים בלבד.

נר רביעי (27.12) -יום שלישי
החל מהשעה 17:00 בכיכר העצמאות תקיים המחלקה להתנדבות בשיתוף העמותה לחינוך בלתי פורמאלי את יריד העמותות והמתנדבים השנתי – במקביל ייהנו ילדי נתניה מההצגה מונו טונו. בהמשך יופיעו זמרי הבית של בית הספר למקצועות המוזיקה סיטאר. במהלך היום יתקיים טיול ענק המיועד למאות מד"צים תושבי נתניה בנחל אלון בכרמל.

נר חמישי (28.12) – יום רביעי
החל מהשעה 18:00 בכיכר העצמאות הדלקת נרות ובהמשך הופעתה של בוגרת x factor ענת טוביה. לבני הנוער תתקיים בספורטק מזרח נתניה הופעה ומסיבה בכיכובם של הזמר שקד קוממי ודי.ג'יי גל מלכה.

נר שישי (29.12) – יום חמישי
החל מהשעה 18:00 בכיכר העצמאות הדלקת נרות המונית ובהמשך הופעת נגני המרכז לכלי הקשה טרמולו. חובבי הסיורים יוכלו ליהנות מסיור מודרך בשעה 16:30, שייצא ממוזיאון נתניה ברחוב מקדונלד 3 בעקבות חנוכיות העיר. בשעה 21:00, במועדון הנוער לאמנויות באזור התעשייה פולג, תתקיים הופעה ומסיבה בכיכובם של אביאור מלסה ודי.ג'יי סמיילי.

פעילויות מעניינות בנתניה – קניון עיר ימים
אירועים נוספים יתקיימו, בין השאר, בקניון עיר ימים, אשר יארח בימים שני עד חמישי את פסטיבל עיר הילדים, שיחולק למתחמים ויכלול שורה של מופעים אשר יתקיימו פעמיים ביום: בין השעות 11:00-14:00 וכן בין השעות 16:00 ועד 19:00. המופע המרכזי יתקיים בכל יום בשעה 17:30. הכניסה חופשית.

מה עושים עם הילדים בחנוכה? בית

זה הזמן לשתף את הילדים בהכנת מאכלי חנוכה. מיטב השפים והכותבים של נתניה מבשלת מבית נתניה און ליין מספקים לכם מתכונים קלים להכנה, במיוחד לחנוכה, שהילדים יוכלו לקחת חלק.

סופגניות – המתכון הכי ביתי שיש

לביבות יוגורט

קרפ צרפתי – חוגגים חנוכה אחרת

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן