מהפך: נתניה ניצחה 2:1 את בני יהודה

0
87

אחרי המתנה ארוכה, ציפיות והמון כעס ותסכול מצד האוהדים זה סוף סוף קרה. מכבי נתניה ששיחקה בשבת נגד בני יהודה רשמה את שערה הראשון וניצחונה הראשון במחזור השישי במסגרת ליגת העל. אחרי שהציגו יכולת בינונית מינוס במחצית הראשונה, חניכיו של שלומי דורה עלו למחצית השנייה כשהם חדורי מוטיבציה ורצון לשחק ובכלל להציג יכולת כלשהי על המגרש. לא ברור אם היה זה החילוף שביצע שלומי דורה כשהוציא את סיסאיי החלוץ הזר, החדש והמאכזב והכניס במקומו את יובל אבידור או שמא הייתה זו הפסקת המחצית שעשתה לשחקנים כל כך טוב, מה שבטוח מכבי נתניה נראתה במחצית השנייה אחרת לגמרי מהיכולת שהציגה בחלקו הראשון של המפגש.

המשחק החל בשליטה מוחלטת של האדומים שאף עלו ליתרון מוקדם מרגלו של אמיר עגייב כבר בדקה ה-14, מה שלא תרם לנתניה שגם ככה נראתה מבוהלת ומהוססת. אוהדי הקבוצה המקומית שכבר לא מסתירים את תסכולם מהשבועות האחרונים לאור תפקודה הכושל של הקבוצה,הניפו לאורך המחצית הראשונה שלט ובו הם בעצם ממשיכים את מחאתם נגד מאמן הקבוצה שלומי דורה. השלט שעליו התנוססו באותיות גדולות המילים "שלומי דורה תתפטר" המחיש בצורה הטובה ביותר מי לדעתם של האוהדים אשם במצבה של הקבוצה.

במחצית השנייה הדברים נראו אחרת לגמרי, נתניה עלתה לחלקו השני של המפגש עם בני יהודה כשהיא באנרגיה אחרת, כזו שרוצה להבקיע שער, ואכן המומנטום התהפך, חניכיו של דורה הגיעו ללא מעט מצבים ובדקה ה-62 זה סוף סוף קרה, גאל מרגוליס בעט לרשת את שערה הראשון של מכבי נתניה לעונה הנוכחית! ומתברר שהשער הזה היה רק תחילת המהפך של נתניה. בדקה ה-90 היה זה חמזה בארי שקבע מהפך אדיר לזכותה של נתניה 2:1 למכבי נתניה איזו סיומת!

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן