כמיטב המסורת: אוהדי מכבי נתניה פוצצו את אימון הבכורה

0
144
שלומי דורה ואוהדי מכבי נתניה חוגגים באימון פתיחת העונה. צילם ניר אנשר לנתניה און ליין

לא פחות מ-500 אוהדים צהובים הגיעו למגרש מכבי נתניה, כשהם מאובזרים מכף רגל עד ראש בחולצות, צעיפים, דגלים ואבוקות, וכמיטב המסורת קיבלו בהמון חום ואהבה את שחקני מכבי נתניה. לאחר מספר דקות של שירה קולנית, התפרצו אוהדי היהלומים לכר הדשא, ניגשו תחילה לערן לוי הפצוע, שרו, דיברו ובעיקר הפגינו תמיכה ואהבה אדירה לחלוץ. לאחר שפוצצו את האימון, התבקשו האוהדים לצאת מהמגרש על מנת שהשחקנים יוכלו לקיים את האימון כמתוכנן. בין השחקנים שהשתתפו באימון ניתן היה לראות את הרכש החדש ישן אמייה טגה, דיא סבע, עומר פרץ, רן רול, המגן הימני שהגיע מהפועל חיפה עומר ורד ועוד רבים אחרים.

הקשר רומאריו פירס שנחת בארץ רק בשעות אחר הצהריים של יום שני, לא לקח חלק באימון הפתיחה ואילו הבלם אנדריי מישצ'נקו עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות והצטרף לאימון באיחור.

שלומי דורה, מאמן הקבוצה, לא הסתיר את רגשותיו כשראה את האוהדים שבאו לעודד טרם התחיל האימון. לנתניה און ליין – ksn אמר: "האוהדים נותנים הרגשה מצוינת, כיף לראות את התמיכה והעידוד. זה לא דבר מובן מאליו, אבל זה רק מראה על הגודל של המועדון והאכפתיות של הקהל, אם הדברים יתחילו להתחבר כמו שאנחנו רוצים, נתניה תלך לעונה כיפית. התחלנו באיחור את בניית הקבוצה, אבל לא נשמיע תירוצים. עובדים קשה כדי להדביק את הפער ולגרום למועדון להיות איפה שהוא שווה, כי הוא ענק".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן