כדורגל חופים: נתניה ניצחה את חיפה 3:5

0
434
העלה את נתניה ליתרון. ערן לוי - כדורגל חופים. צילום ניר אנשר
קרנבל של שערים בליגת החופים שנפתחה רשמית ביום שישי באצטדיון הארנה "סופר סטוק" בחוף פולג בנתניה. 12 קבוצות הליגה, הנחלקות בשלב זה לשני בתים, התמודדו זו נגד זו, במשחקים שהתעלו לרמה גבוהה ועם שערים רבים. בולטת השנה העובדה, כי בכל הקבוצות שחקנים זרים (מרביתם שחקני נבחרות לאומיות) לצד שחקנים מליגת העל והליגה הלאומית בכדורגל דשא, הנוטלים חלק במשחק בו חוקים שונים לגמרי ואשר מחייבים יכולת טכנית גבוהה, משחק אסטרטגי-קבוצתי מהיר וכושר שיא (בשל המשחק בחולות). מכבי נתניה, כאמור, אירחה במשחק האחרון במחזור הראשון את מכבי חיפה שהסתיים בתוצאה 5-3 לטובת נתניה. המשחק עצמו היה עם יתרון קל לנתניה.
מעל 300 מאוהדי מכבי "עידון קרן" חיפה, מרביתם הגיעו בהסעות מאורגנות בשיתוף ארגון "הקופים הירוקים" והנהלת מכבי חיפה, התענגו על מאצ'-אפ קלאסי בין המאמן הנתנייתי, בני לם, לבין מאמן חיפה ישראל צרפתי.
בשורות חיפה בלטו ואסים אגרביה שהשלים שלישיה (5,13,31) והשוער טום קשתי שהצליח להדוף אין-ספור הזדמנויות. למרות זאת, נתניה נראתה מאורגנת וקבוצתית יותר. ערן לוי העלה את נתניה, ראשונה, ליתרון (12). חיפה השוותה בפחות מדקה ואז, דקה אחרי, עלתה נתניה שוב ליתרון עם עצמי של קופריב (14). בריגה הנתנייתי הדהים כשהבקיע בדקה 22 מ-3/4 מגרש ושערים של קפטן נתניה אלון לוי (26) ושל קובי בדש (30), שניהם שחקני נבחרת ישראל בכדורגל חופים, השלימה את החגיגה.
לנתניה און ליין – ksn מסר בני לם, כי "בסך הכל אני מרוצה מהיכולת והמשחק הקבוצתי שהצגנו".
שאר תוצאות משחקי הליגה: 
אנרג'י פארק חדרה (2) – א.מ.י יקותיאל כפ"ס (1)
חדרה פתחה את העונה ברגל ימין. עם מאות מעודדים וראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן בראשם, שערים של יוסי אבוטבול (29) ו-מושיקו אסולין (36) הבטיחו את נצחון החדרתים, למרות שיאיר שמחון (37) הספיק עוד לצמצם את התוצאה ולקבוע 2:1 לטובת חדרה.
הפועל עירוני "דיל טוב" פ"ת (5) – "קונקט לוגיסטיקה" ת"א (3)
במשחק הראשון של צחי אילוז כמאמן-שחקן של פ"ת, הצליחו חניכיו לגבור על ת"א 5:3. הפועל פ"ת, שבעונה שעברה הגיעה עד הגמר ונעצרה רק שם, פתחה חזק ושלחה איתות עם שער בדקה השנייה של יעקב אבבה. אור אילוז העלה ליתרון (9) לפני שאורן יחזקאל הצליח לקבוע בפנדל 2:1.השליש השני הסתיים ללא שערים , אבל כבר בדקה הראשונה של השליש השלישי, העלה רודריגז (25) את פ"ת ליתרון 3:1. תמיר פור קיזז ל -3:2 (27) בפנדל שנפסק לטובת ת"א ויחזקאל בפנדל (31) הצליח למתוח את האוהדים, אך פ"ת בשערים של אלימלך (33) וצחי אילוז (36) חתמו את הניצחון של המלאבסים.
בית"ר ITRADER י-ם (4) – "קליל" כרמיאל (0)
מופע של איש אחד, אין דרך אחרת לתאר את הרביעייה ( 10,17,19,21) שכבש שחקנה של בית"ר והפועל רעננה, יקיר שינה, לרשתה המחוררת של כרמיאל שזו העונה הראשונה שלה בליגה. כרמיאל יכולה וצריכה להתעודד ממופע מרהיב של אוהדים מהצפון שליוו עם המון אהבה את המועדון החדש של ליגת בנק יהב.
"אלי כהן" הדברות ראש העין (4) – יניב יילמזלר" חולון (2)
חולון דווקא הייתה הראשונה לעלות על הלוח עם שער של הוותיק, בן -מוחא, בדקה ה – 5, אך ברקוביץ (7) איזן עבור ראש העין. סספורטס (10) העלה את ראש העין ליתרון , וברקוביץ' (16) הגדיל ל-3:1 , חלוואני  (23) צמצם עבור החולונים ל – 3:2 , אך המילה האחרונה הייתה שמורה לדנון (36) שקבע את תוצאת המשחק 4:2 לראש העין.
בני "פלפלה" כפר קאסם (5) – לאנדורה ניצן בני יהודה (4)
השליש הראשון הסתיים ב-2:2 אחרי צמד של גרמזנו (3,6) לבני יהודה ושערים של יתים (5) ודה סילבה (7) הברזילאי של כפר קאסם. דה סילבה (21) ,הפעם הברזלאי מהצד של בני יהודה העלה זמנית ל – 3:2, אבל יתים (23) איזן בתום השליש השני. צמד של מרעב (28,30) העניקו לקאסם את הניצחון, למרות שער עצמי של דה-סילבה מכפר-קאסם,שקבע את תוצאת המשחק.

עשיתם כבר לייק לעמוד הפייסבוק החדש של נתניה און ליין – ksn? זה הזמן: נתניה און ליין – ksn מבית נתניה און ליין

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן