יוזמה חברתית: דיירי כפר עידוד ילמדו משפטים

0
732
כפר עידוד - נתניה
כולם במשתלת כפר עידוד. צילום באדיבות כפר עידוד

מיזם חדש, המשותף לאגודת הסטודנטים במכללה האקדמית נתניה, הנהלת המכללה והנהלת כפר עידוד, יאפשר לימודי משפטים לתושבי כפר עידוד, המשמש כבית חם לאנשים בעלי צרכים מיוחדים. את הפרטים אישר למערכת נתניה און ליין שלומי דהן, יו"ר אגודת הסטודנטים במכללת נתניה.

במהלך החודשים האחרונים, באישורו של נשיא המכללה פרופסור צבי ארד, בנו שלומי דהן יחד עם שוש זיסמן, מנהלת כפר עידוד – נתניה, תכנית לימודים מקיפה, המבוססת על לימודי משפט ואשר הותאמה במיוחד לדיירים.

כמורים בכיתה המיוחדת ישמשו סטודנטים בבית הספר למשפט במכללה, שבתמורה לשיעורים שיעבירו, יזכו במלגה למימון לימודיהם. ברשימת הנושאים: דיני חוזים, דיני עונשין, משפט מינהלי ועוד. את הפרויקט, כאמור, מרכז שלומי דהן ואליו יצטרפו, עם פתיחת כיתת הלימוד, סטודנטים נוספים.

"מדובר בפרויקט ייחודי בו ישולבו הדיירים מכפר עידוד בתוך האקדמיה. הדיירים ילמדו בקמפוס וירגישו כאחד הסטודנטים", ציין לנתניה און ליין דהן והוסיף: "אני רוצה לתת להם את ההרגשה שהם סטודנטים מן המניין, לתת להם את האפשרות ללמוד באקדמיה. כאשר פניתי עם הרעיון הזה להקים כיתת לימוד לדיירים המקסימים של כפר עידוד, העניק פרופסור ארד את הסכמתו העקרונית באופן מיידי. כך גם מנהלת כפר עידוד, שוש זיסמן, השותפה שלנו למהלך. בעיני מדובר בזכות אמיתית, ואני תקווה שעוד מוסדות אקדמיים בארץ ילכו אחרינו ויפתחו שעריהן לאוכלוסייה הכי מיוחדת שיש".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן