החלה בניית מרכז לוגיסטי באבן יהודה בעלות של 230 מלש"ח

החלה הקמתו של מרכז טכנו פארק באבן יהודה; מרכז לוגיסטי ענק והגדול באזור. המרכז נבנה ביוזמת קבוצת סופרין וקבוצת וייס בעלות של כ-230 מיליון ש"ח.

2
13547
מרכז לוגיסט באבן יהודה - טכנו פארק. הדמיה
החלה בניית טכנו פארק - מרכז לוגיסטי ענק באבן יהודה

החלה הקמתו של מרכז טכנו פארק באבן יהודה; מרכז לוגיסטי ענק והגדול באזור. המרכז נבנה ביוזמת קבוצת סופרין וקבוצת וייס בעלות של כ-230 מיליון ש"ח.

טכנו פארק, הממוקם באזור התעשייה המתפתח של אבן יהודה, תוכנן על ידי משרד בר לוי אדריכלים. מדובר במבנה עכשווי וחדשני של כ- 18,000 מ"ר על מגרש של 18 דונם. על פי התכנון, שטחי המסחר יהוו כ- 6,000 מ״ר מהשטח הכולל.

קבוצת סופרין עוסקת בייזום, ניהול והקמה של פרויקטים נדל"ניים למגורים, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה. קבוצת וייס עוסקת בין השאר בניהול, ייזום והשבחה של נכסי נדל"ן בארץ ובעולם. שתי החברות ארגנו בתקופת זמן קצרה קבוצת רכישה. במסגרתה, הציעו שטחי תעשייה ומסחר לבעלי עסקים בתחום ולמשקיעים. ההצעות עמדו על אומדן עלות רכישת שטחים לפי החל מ- 8,500 שקלים למ"ר. מחיר נמוך ממחירי השוק באזור.

מרכז לוגיסטי באבן יהודה – ישרת חברות בכל אזור נתניה

הפרויקט הוא פרויקט עוגן באזור התעשייה המתפתח של אבן יהודה, המתפרס על 165 דונם. כבר היום מקדמת המועצה המקומית תכנית מתאר כוללנית. תכנית אשר עתידה להפוך את אזור התעשייה למרכז עסקים מוביל בלב השרון. על-פי התכנית ישולבו בו שימושי מסחר ובילוי שונים. בלב מרכז העסקים, כאמור, יוקם המרכז הלוגיסטי.

אזור התעשייה אהן יהודה ממוקם במזרח היישוב – על כביש 4. סמיכותו לעיר נתניה, לתחנות רכבת ואף לכביש החוף, הופכת את אזור התעשייה לאטרקטיבי.

למערכת נתניה און ליין מסר צחי סופרין, מבעלי קבוצת סופרין, כי ״שטחי לוגיסטיקה ואחסנה הפכו בשנתיים האחרונות למוצר הכי חם בתחום הנדל"ן המניב. הם מציגים עלייה מתמדת במחירי המגרשים באזורים שונים בארץ. דבר שעתיד להתבטא בשנים הקרובות גם במחירי שכירויות. הגידול בביקושים ללוגיסטיקה צמח עוד יותר בתקופת הקורונה. הגידול החד בשימוש במסחר ברשת, ועמו גם השילוח, הרחיב הצורך במרכזים לוגיסטיים בקרבת מרכזי אוכלוסייה. אני צופה שהתחום ימשיך לצמוח בשנים הקרובות. בעיקר, במקומות כמו אזור השרון ואבן יהודה. אנו מנגישים למשתמשי הקצה ולמשקיעים את האפשרות להיות בעלים של נכסים מסחריים שונים. פרויקט טכנו פארק אבן יהודה יהווה עם הקמתו, מרכז שישמש מצד אחד יבואנים ויצרנים שונים ומצד שני ייתן פתרון מסחרי לעסקים אשר זקוקים לשטחים גדולים ותקרות גבוהות".

לכתבות נוספות בנושא מרלו"ג אבן יהודה – 

אפקט אמאזון: מתחם לוגיסטיקה ותעשייה יוקם באבן יהודה

2 תגובות

  1. שמי אשר חזות מתווך נדלן בתחום המסחרי והעסקי באזור השרון.
    ברשימת הלקוחות שלי ממתינים לא מעט לקוחות לתחום האחסנה והלוגיסטיקה.
    אשמח לשתפ איתכם.
    אשמח להיפגש עם צחי סופרין.
    בברכה
    אשר חזות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן