חניכי יוניסטרים בנתניה-מקום ראשון לצמיד נגד שכחה

חניכי יוניסטרים, בנתניה, שנה א' זכו במקום הראשון בתחרות מיזם השנה; החניכים פיתחו צמיד נגד שכחה שמטרתו לסייע בתופעת שכחה ואובדן של ילדים וחפצים

0
109
חניכי יוניסטרים. צילום עיריית נתניה

בשורה למערכת החינוך בנתניה – חניכי יוניסטרים – שנה א' זכו במקום הראשון בתחרות מיזם השנה עבור מיזם "momento".

המיזם שפיתחו החניכים הוא צמיד נגד שכחה שמטרתו לסייע בתופעת שכחה ואובדן של ילדים וחפצים.

גילת סיימון, מנהלת אגף העל יסודיים, מסרה: "זכיותיהן של קבוצות נתניה בתחרות הארצית הפכו כבר למסורת. אנו גאים מאד בבני הנוער שעוסקים ביזמות חברתית עסקית ומפתחים מדי שנה פתרונות ומוצרים יצירתיים לבעיות אמיתיות ומאתגרות."

עמותת יוניסטרים פועלת באקדמית נתניה, בשיתוף מינהל החינוך העירוני ובתמיכת USAID CITI- i. בתכנית פועלים 80 חניכים.

בשבוע האחרון קיימה את מיזם השנה 2021 ע"ש טד והדי אורדן ז"ל ומשפחתם. בשלבים המוקדמים הצביעו בני נוער ותמכו במיזמים השונים.

עמותת יוניסטרים פועלת בשותפות אסטרטגית עם הפדרציה היהודית של לוס אנג'לס. המטרה להוביל לשינוי חברתי על ידי הכשרה של בני נוער וצעירים ליזמות עסקית וחברתית.

יוניסטרים הוקמה מתוך מטרה להעניק לנוער ולצעירים את הכלים לקבוע את עתידם בעצמם. כמו כן לפרוץ את המסגרת בה הם גדלים, להצליח ברמה האישית בעולם היזמות והעסקים. במקביל להוביל מיזמים קהילתיים. במטרה להשפיע על העיר בה הם גדלו. כל זאת לצד מפגש עם בני נוער מתרבויות ומגזרים שונים הקיימים במדינה. בכך להכשיר מנהיגות המקדמת דו קיום בארץ.

את בני הנוער מלווים בהתנדבות מעל ל- 4,000 אנשי עסקים בכל הארץ.  הם מעבירים את הידע העסקי ממקור ראשון ומהווים עבורם מודל לחיקוי.

מעיריית נתניה מסרו, כי במינהל החינוך גאים בחניכים משנה א' ובחניכי המרכז כולו על עבודה קשה, מחויבות ומסירות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן