חזרה בגדול: מכבי נתניה ניצחה 3:1 את רמת השרון

0
181
ערן לוי מכבי נתניה
ערן לוי - מכבי נתניה. צילום ניר אנשר

מכבי נתניה חזרה למסלול הנייצחון במסגרת המחזור ה-26 של הליגה הלאומית וחתמו את המפגש עם רמת השרון בתוצאה 3:1. חניכיו של דראפיץ' לא פתחו טוב את המשחק ואף נקלעו לפיגור בדקה ה-23 אחרי שגל מאיו של רמת השרון העלה את האורחים ראשונים על לוח התוצאות. דייא סבע וערן לוי לא נשארו אדישים לשער המוקדם התעשתו ועוד לפני השריקה לתום המחצית הראשונה הספיקו להפוך את התוצאה. מי שהשיג את שער השוויון עבור הצהובים היה דידייה קוגבניה שגם הוא כמו ערן לוי שהבקיע צמד (43,90) נהנו מבישולים אדירים של סבע.
במחצית השנייה הורידו שחקני מכבי נתניה הילוך ואילו רמת השרון שזיהתה את זה ניסתה לנצל זאת ללא הצלחה אף שרשמה לא מעט מצבים מסוכנים ברחבת השער הצהוב אך נתניה לא נתנה לניצחון היקר לחמוק ממנה ולוי דאג לאקורד סיום מתוק במיוחד בדקה ה-90 אחרי בישול שלישי במספר של סבע, כמה הטעיות גוף מושלמות של לוי ובעיטה מהמקום הביאה את השער השלישי למארחת וניצחון חשוב שמחזיר את הצהובים למסלול הניצחונות.
צמד השערים שהבקיע ערן לוי שתמו לא מעט פיות והגיעו בטיימינג מושלם עבור לוי שסופג לא מעט ביקורת בתקופה האחרונה בעיקר מצידם של אוהדי הקבוצה בכל הקשור ליכולת שלו ותרומתו או יותר נכון אי תרומתו למשחקים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן