חשד: נחשפה רשת למכירת סמים באינטרנט

0
124
מייצג עו"ד ג'קי סגרון

שישה צעירים תושבי כפר יונה, נתניה, הרצליה ותל אביב בגילאים 20-27 נעצרו במהלך השבוע והשבוע שעבר, על ידי שוטרי משטרת גלילות, בחשד שניהלו רשת מכירות סמים באמצעות אפליקציית טלגראם.

על פי החשד לאורך תקופה התנהל מרכז שירות לקוחות באפליקציית טלגראם, באמצעות תוכנת טלגראס נוהלו עסקאות סמים, כאשר לאחר שסוכמו כל הפרטים נשלחו הסמים ללקוחות באמצעות שליחים.

המשטרה חושדת, כי חלק מהחשודים, אצלם נתפסו סמים במשקל שלא לצריכה עצמית, משקל דיגיטלי, סכום כסף גבוה, שקיות חלוקה לסם וטלפון מבצע, שימשו השליחים, דרכם הגיעה, לכאורה, המשטרה לשאר החשודים, אשר על פי החשד שימשו מנהלים. במשרה סוברים, כי החשודים מכרו, כל אחד על פי חלקו, סמים למאות לקוחות. במשטרה ציינו, כי ידוע להם על כ-220 לקוחות.

החשודים הכחישו כל קשר לפרשה. פרקליטם של שניים מהחשודים, עו"ד ג'קי סגרון, טען בדיון על הארכת מעצרם, כי "העובדה שמדובר בפרשיה בריבוי מעורבים, לא אמורה לגרום לכך שהארכות המעצרו או פעולות הנוגעות לאחרים יצדיקו את מעצרו של החשוד. כל אחד וחלקו".

פרקליטו של חשוד נוסף, עו"ד גיא מימון, טען בדיון על הארכת מעצרו, כי החשוד לא מכחיש שנתפסו אצלו בבית סמים, אולם לדבריו הוא צורך סמים עקב בעיות בריאותיות.

בית משפט השלום בתל אביב שחרר חשוד אחד, שחלקו בפרשה, ככל הנראה קטן, בתנאים מגבילים. מעצרם של שאר החשודים הוארך לתקופות שונות בין חמישה לשמונה ימים. החקירה נמשכת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן