זוגיות פרק ב' – בחירת בן/בת הזוג

0
116

לכולנו מגיע לחיות בתוך מערכת זוגית, והעובדה שהפעם הראשונה בה ניסינו לקיים מערכת זוגית מוצלחת לא צלחה, ואף הובילה בסופו של יום לפירוק החבילה, אינה אומרת שתם פרק הזוגיות בחיינו, אלא חשוב להבין שמדובר על תחילתה של התחלה חדשה. עם זאת רבים עשויים למצוא את עצמם חוששים לחזור שוב לדרך, חוששים לחפש שוב אחר בן/ת זוג, חוששים ששמא הטעות של הפעם הראשונה תחזור על עצמה בזוגיות פרק ב', במיוחד אם במערכת היחסים האחרונה הייתם בטוחים שזו אהבה היחידה שנכונה לכם.

שתי שאלות

במקרים שכאלו טוב לדעת שאינכם לבד ומדובר על חששות מוכרות. יחד עם זאת גם מדובר על חששות שניתנות לתיקון- הכול עניין של גישה. ראשית יש להבין שמגיע לכם פרק חדש בזוגיות ומנקודה זו יש לצאת לדרך. כמו כן רגע לפני שיוצאים אל המסע של זוגיות פרק ב' לבחירת הבן/ת זוג החדש/ה, יש לעצור, להביט פנימה ולשאול את עצמכם שתי שאלות: האחת היא מה לא עבד במערכת הקודמת ומהו החלק שלכם בכך, ואילו השאלה השנייה שיש לשאול היא מה אתם מחפשים כיום בבן הזוג, וזאת לאור ההבנה שמה שהיה נכון עבורכם לפני כמה שנים, לא בהכרח נכון עבורכם כיום. כך למשל אם פעם חיפשתם אחר בת זוג שתגדל ילדים, הרי שהפעם ייתכן ותעדיפו בת זוג שאוהבת לצאת ולבלות.

להעז!

רבים מאתנו שמחפשים אחר זוגיות פרק ב', צרכים להבין שהצרכים שלנו השתנו, הן ברמה הפנימית והן ברמה החיצונית. לאחר שמבינים מה היום מחפשים ולא מה אתם של לפני כמה שנים חיפשתם, כל שנותר זה להעז. אין לקפוא רק כיוון שמפחדים מכישלונות, מאכזבות או משיברון לב נוסף. כל אלו הם חלק מהמסע, חלק מהחיים, חלק מהתחושות שגורמות לנו לחיות בעוצמה ובסופו של דבר להגיע אל המטרה- למצוא זוגיות פרק ב'- למצוא אהבה, כי מגיע לנו!

קבלת עזרה

יש לציין שרבים שחוו זוגיות לא מוצלחת, פשוט פוחדים לצאת שוב לדרך ולא פעם רבים מוצאים שהם חזרו על אותה הטעות, בחרו שוב באותו טיפוס שפשוט אינו נכון עבורם. על כן רגע לקראת חזרה למסע מופלא בו מבקשים למצוא אהבה, יש להביט פנימה, להיות אמיצים וכנים, ולדעת שניתן לקבל הכוונה מקצועית. בנקודה זו מטפלת זוגית מקצועית נכנסת לתמונה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן