השוק העירוני יהפוך למתחם בילוי ובפנאי

0
328
המראה החדש של השוק העירוני - הדמיה באדיבות עיריית נתניה

עם השלמת הכיכר האינטראקטיבית של נתניה והפיכתו של רחוב הרצל לסטריט מול החדש – יוצאת עיריית נתניה, בחודש הבא, לעבודות שדרוג של השוק העירוני ובכך – הולכת בעקבות ערים נוספות בארץ שהפכו את השוק למתחם פנאי ובילוי הפועל גם בשעות הערב והלילה.

התקציב לכך גוייס מהמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אשר אישר לעירייה סך של כ – 4 מיליון שקל וכן ממשרד התיירות, אשר תתקצב את הפרויקט בעוד כ – 3 מיליון שקל נוספים.

מעיריית נתניה נמסר, כי תחילה יבוצעו עבודות תשתית ובהן הנחת קווי מים חדשים וכן עבודות תיעול, ביוב ותאורה חדשים. בהמשך – יחודשו השבילים, תשודרג חזות השוק ויוקמו דוכנים חדשים למזון מהיר, מתחמי בילוי ומתחמי ישיבה. כמו כן יוקם מתחם חניה וכן מדרחוב בקטע שברחוב זנגוויל, אשר יקשר בין כל הפרויקטים וכן ישודרג שוק הפשפשים.

עלוית פרויינד, ראש מנהלת מרכז העיר, מסרה, כי "אני מאמינה כי הפעלת השוק במשמרת שנייה בשילוב פונקציות תיירותיות תוביל להחייאתו ותביא את אזור השוק לשמש כאזור בילוי ובידור שוקק חיים אשר יכלול מסעדות, פאבים, בתי קפה, ירידי אמנים ועוד."

עוד נמסר מעיריית נתניה, כי במהלך השנים האחרונות כבר השקיעה העירייה משאבים רבים בטיפוח ושימור השוק העירוני ובין הפרויקטים הייחודיים – קירוי שוק הפשפשים, שדרוג קירוי השוק העירוני, שדרוג מערכת החשמל, וכן הגגונים ברחובות שוהם וזנגוויל וסלילת רחוב שוהם.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן