"הקבצן" מנתניה נסע בג'יפ BMW

תושב נתניה נעצר השבוע ביבנה בחשד שקיבץ נדבות והתחזה לנכדו של רב מקובל; זאת על מנת להוציא כספים במרמה באנשים; "הקבצן" נסע בג'יפ BMW

0
343
הכסף שנמצא אצל "הקבצן" מנתניה. צילום דוברות המשטרה

המשטרה עצרה, השבוע, ביבנה, בתום חקירה סמויה, "קבצן" מנתניה בג'יפ bmw. על פי החשד הקבצן המתחזה לנכדו של רב מקובל, במטרה להונות אזרחים במצוקה ע"י איסוף "תרומות" תמורת ברכה.

למשטרת יבנה הגיעו לפני מספר שבועות תלונות על חשד לתרגיל הונאה בעל מאפיינים דומים. במסגרת התרגיל התחזה אדם לנכדו של רב מקובל. כל זאת לשם הוצאת כספים במרמה מאזרחים תמימים, תוך ניצול מצוקתם הנפשית. עם קבלת התלונות ניהלו חוקרי משטרת יבנה ניהלו חקירה סמויה.

עם התפתחות החקירה, התגבשו החשדות בדבר שיטת הפעולה וזהות החשוד. על פי החשד מדובר בתושב נתניה בשנות החמישים לחייו. עוד על פי החשד נסע "הקבצן" אל ערי השפלה ברכב יוקרה, תוך שהוא התחזה למקבץ נדבות בלבוש חרדי. הקבצן פנה לעוברי אורח, הציג עצמו כנכדו של רב מקובל ולקח במרמה תרומות כספיות בסך אלפי ש"ח "תמורת ברכה".

בתוך כך, חוקרי תחנת יבנה בצעו מגוון פעולות חקירה לשם איסוף הראיות הנדרשות. ביום ראשון בערב, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו את החשוד "בשעת מעשה" באזור יבנה. ברשותו מצאו השוטרים אלפי ש"ח במזומן ורכב יוקרה. החקירה נמשכת

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן