הפסד צורב: 3:1 לק"ש מול נתניה

1
91
ירין חסן. צילום רונלדי ברנשטיין

זה התחיל עם יתרון מוקדם של הצהובים, אך פנדל שלא היה ולא נברא ומשחק הגנה שערורייתי, החזיר את ק"ש לתמונה וחרץ את המשחק

עירוני קריית שמונה,הצליחה לשמור על מיקומה בראש הטבלה, אחרי 3:1 על קבוצתו של יוסי מזרחי.  הצהובים פתחו את המשחק ברגל ימין, כאשר ערן לוי בעט כדור קרן שמצא את הראש של ירין חסן, כבר בדקה השביעית ומשם לרשת הלבנה.

קריית שמונה ,אמנם, נכנסה למשחק באיחור, אך המהפך של קרית שמונה היה מהיר והגיע אחרי עזרה מההגנה הצהובה והשיפוט. בדקה ה-32, זיו אדלר שרק לעברו של איאד אבו עביד ברחבה של הלבנים. רועי קהת הוא זה שבעט את הכדור לפינה והחזיר את קריית שמונה חזרה לעניינים. יוסי מזרחי הזועם מחא כפיים לשופטי הקו על שנתנו, לטענתו, את השוויון, מתנה לקבוצה המארחת. הלבנים שניצלו את המומנטום לטובתם, קבעו מהפך שתי דקות לאחר מכן. דוד מנגה ניצל את חוסר הערנות המשווע של ההגנה הצהובה וקבע 2:1.

אמנם המחצית השנייה נפתחה בלחץ של הצהובים על השער של קריית שמונה, אך מהר מאוד הלחץ התחלף בפחד והלבנים השתלטו על המשחק. בדקה ה-59 החליט יוסי מזרחי להעלות מהספסל את אחד השחקנים המרכזיים שלו העונה, לארי קיודה, במקומו של אור ברוך. גם החלוץ הזריז לא עזר לנתניה לחזור למשחק, שבפועל גם לא זכה לשיתוף פעולה מצד חבריו למשחק, ובדקה ה-88 רוג'רס קולה בישל עם סיבוב חזק והגבהה מצוינת לרחבה, מה שאיפשר לרועי קהת לחתום את המשחק בתוצאה 3:1 לקריית שמונה.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן