הושלמה בנייתו של מרכז קהילתי ברחוב רד"ק בנתניה

בהשקעה של כ-6.5 מיליון שקלים הושלמה בימים אלה בנייתו של מרכז קהילתי שכונתי ברחוב רד"ק; המרכז הוא השני משני מבני ציבור שישלבו צרכי חינוך וקהילה

0
376
הושלמה בנייתו של המרכז הקהילתי ברחוב רד"ק. צילום רן אליהו

עיריית נתניה השלימה, בימים אלה, את הקמתו של מרכז קהילתי נוסף ברחוב רד"ק. המרכז השכונתי הוקם בהשקעה של כ- 6.5 מיליון שקל. המרכז הוא השני מבין מבני הציבור האמורים לקום במתחם. מתחם שישלב את צורכי החינוך והקהילה במתחם ציבורי אחד, לרווחת התושבים.

תוכנית הבינוי למתחם כוללת את המרכז החדש, מקבץ גנים שקיים זה מכבר, בי"ס יסודי בתכנון, אולם ספורט שכונתי בעתיד, שטח ציבורי פתוח ושביל אופניים.

מעיריית נתניה מסרו, כי לעיקרון שילוב מבני החינוך והקהילה יתרונות רבים. בין היתר ניצול יעיל של שטח המגרש ושימוש במתקני החצר והמבנים בכל שעות היום והערב. כמו כן יצירת מקום מרכזי ומשמעותי בשכונה לשימוש כל תושבי השכונה, הגברת השייכות של התושבים וכן הפחתת שימוש ברכב בין מוקדי הפעילות הציבוריים.

המרכז הקהילתי בנוי על שטח של כ- 900 מ"ר וכולל חדרי חוגים רב-תכליתיים בגדלים שונים. החדרים מאפשרים גמישות וחלוקה באמצעות מחיצות אקוסטיות. כמו גם חדרי מנהלה, מרחב מוגן (מוסדי) וחללי שירות ומעלית. מתכנן המבנה, שוקי שושני, אדריכל ומתכנן ערים.

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, מסרה: "איכות חיים נמדדת, בין היתר, בנגישות הציבור למתקני תרבות ופנאי. הקפדנו, בשנים האחרונות, לתת מענים בנושא זה ולהקים מרכזי קהילה בכל חלקי העיר, הנותנים מענה נרחב לצרכים השונים בתחום ומביאים להעצמת פעילות הפנאי והתרבות בנתניה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן