הופסקו הבדיקות הסרולוגיות בנתניה

פיקוד העורף הודיע, כי מבצע הבדיקות הסרולוגיות בנתניה לא יתחדש עד ה-2.9; זאת מאחר שהנתונים בנתניה עומדים על פחות מ- 9% חיוביים, כאשר הרף עומד על 12% לפחות

0
198
תמונה המתארת בדיקת קורונה בנתניה, באמצעות שימוש מטוש. בדיקות קורונה בנתניה מבוצעות בנקודות מוסדרות: מתחמי בדיקה לציבור הרחב.
בדיקת קורונה. צילום אילוסטרציה bigstock

עיריית נתניה הודיעה, כי מבצע הבדיקות הסרולוגיות בנתניה הופסק עד לתאריך ה-2.9. בפיקוד העורף החליטו להפסיק את המבצע מאחר ועל פי התוצאות רק 9% היו חיוביים. הגדרת הרף להמשך המבצע עומד על 12% לפחות. לכן הוחלט שלא להמשיך עם המבצע בנתניה.

זאת ועוד ביום חמישי הקרוב יתקיים לילה ירוק נוסף. מדובר במבצע חיסונים לכל חברי קופות החולים בין השעות 19:00-23:00 במתחם הסינמה סיטי בנתניה.

מעיריית נתניה מסרו, כי 100 בני הנוער הראשונים שיגיעו להתחסן יזכו בכרטיס כניסה מתנה למשחק כדורגל. עוד מסרו מעיריית נתניה, כי מדובר בבני נוער בגילאי 12-18. כמו כן כרטיס המתנה יהיה למשחק הבית מחזור 4 של ליגת העל בכדורגל.

למערך הבדיקות הצטרף מד"א עם בדיקות מהירות לגילוי מחלת הקורונה. הבדיקות יתקיימו בשלושה מוקדים של מד"א בנתניה. הציבור יוכל להיבדק בבי"ס ש"י עגנון בין הימים א'-ה' ובין השעות 08:00-20:00. בדרום נתניה פועלים שני מתחמי בדיקות. האחד בפארק התעשיה הדרומי, ביכין סנטר והשני בקאנטרי ברמת פולג. הבדיקות תערכנה בין השעות 08:00-18:00.

עוד מסרו מעיריית נתניה, כי בדיקות מהירות לגילאי 3-12 תתבצענה ללא עלות. מגילאי 12 ומעלה תעלה בדיקה 52 שקלים. תוצאות הבדיקה מתקבלות תוך שעה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן