ההסתדרות מאיימת: נשבית מחלקת הבינוי של משטרת ישראל

0
99

אם לא יהיו התפתחויות עובדי הבינוי בתחנות משטרת נתניה, כפר סבא והרצליה יצטרפו לשביתה כללית

מחריף הסכסוך בין ההסתדרות ומשרד האוצר בעניין עובדי מחלקת הבינוי של משטרת ישראל. יו"ר הסתדרות עובדי הבנין והעץ, יצחק מויאל, הודיע ביום ראשון כי בכוונתו להשבית את מחלקת הבינוי במשטרה החל מה-29 בדצמבר ועד להודעה חדשה. זאת לאחר שבתום תקופת צינון מאז הוכרז סכסוך עבודה, טרם נענו דרישותיהם של עובדי מחלקת הבינוי במשטרה לחתימה על עדכוני שכר. במשרד האוצר טוענים כי אין בכוונתם לנהל משא ומתן טרם תחילת 2015, וזאת נוכח "תקופת ההקפאה" שסוכמה עם ההסתדרות עד תום 2014.

למערכת נתניה און ליין – ksn נמסר, כי עיקר טענותיהם של עובדי מחלקת הבינוי במשטרת ישראל, נובעת מהפחתת אחוז משכרם (לדברי ההסתדרות שכרם אינו קשור בסקטור הציבורי), ואם אכן הם משתייכים לסקטור הציבורי, הרי שהעובדים לא נהנו מאותן הטבות להן זכאים עובדים בסקטור הציבורי.

עוד נטען, כי בשנה האחרונה נאלצו העובדים להתמודד עם דרישות חדשות של משטרת ישראל, שלטענת ההסתדרות פגעו בתנאי העובדים, בין השאר, בניוד עובדים למקומות מרוחקים מהבית, קיצוץ בהוצאות נסיעה, פגיעה בתנאים לקבלת תוספת שטחים, הרחבת השימוש בעבודות שוטפות בחברות מיקור חוץ ודרישה לזמינות בימי המנוחה השבועית ובשעות הפנאי ללא תוספת שכר.

"ההתדיינות בפרטים נמשכת כבר כמעט שנתיים ללא התקדמות. לא ניתן שיתייחסו לעובדי הבינוי במשטרת ישראל כיצור כלאיים, בעל חובות ונטול זכויות בסיסיות", ציין מויאל לנתניה און ליין – ksn והוסיף: "למרות ההכרזה על סכסוך עבודה, נוצר הרושם כי אין עם מי לדבר, וכי כל הפניות שלנו נופלות על אוזניים אטומות.  אין סיבה שהאוצר ימשיך להתייחס לעובדי מחלקת הבינוי של משטרת ישראל כעובדים שקופים, ועל כן בכוונתנו להשבית את עבודתם עד לקבלת תנאי העסקה הולמים עבורם המגיעים להם בזכות".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן