הדליקה בדירה בנתניה פרצה מטעינה של מכשיר סלולרי

כך קבע צוות חקירה מיוחד, אשר חקר את השריפה שפרצה בדירה ברחוב סוקולוב בנתניה, בה נפגעו שניים מהדיירים; למרבה הצער זמן קצר לאחר מכן נפטר הגבר. אשתו נפצעה קשה

0
153
נזק כבד נגרם לדירה. צילום דוברות כיבוי אש נתניה

צוות חקירה מיוחד בפיקודם של סגן טפסר שבתאי מאור ורב רשף, נתי אהרון, סיימו לחקור את הגורמים לפרוץ השריפה בדירה ברחוב סוקולוב בנתניה.

מכיבוי אש מסרו, כי צוות החקירה קבע, שטעינה של מכשיר סלולרי היא שגרמה לכשל חשמלי, שבעקבותיו פרצה השריפה.

בשעות הערב של יום שישי פרצה שריפה בדירה בקומה השמינית, בבניין בן 9 קומות ברחוב סוקולוב בנתניה.

שלושה צוותי כיבוי הוזנקו לדירה. הצוותים דיווחו על עשן סמיך שיצא מחלון הדירה. לוחמי האש פרצו את דלת הדירה הבוערת והחלו בסריקות לאיתור לכודים. זאת תוך מאמצים לכבות את מוקדי האש.

במהלך הסריקות מצאו לוחמי האש אישה, כבת 70 שהיתה לכודה בדירה. זמן קצר לאחר מכן מצאו לוחמי האש לכוד נוסף. שני הלכודים חולצו מהדירה במצב אנוש וקשה.

לוחמי האש העבירו את הפצועים לצוותי הרפואה של מד"א שהגיעו למקום. מפקד תחנת כיבוי אש בנתניה הגיע אף הוא לזירה וניהל את מאמצי החילוץ והכיבוי.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לשני נפגעים במצב קשה מחוסרי הכרה. שני הנפגעים סבלו משאיפת עשן. לאחר טיפול בשטח העבירו צוותי מד"א את הפצוע, גבר כבן 75, תוך כדי פעולות החייאה לבית חולים לניאדו במצב אנוש. למרבה הצער זמן קצר לאחר מכן קבעו את מותו. את האישה, כבת 70 העבירו צוותי הרפואה לבית חולים הלל יפה בחדרה כשהיא מונשמת ומורדמת. מצבה קשה.

מכבאות והצלה לישראל חוזרים ומדגישים, כי "אין להשאיר מכשירי חשמל בטעינה ללא השגחה. יש לטעון מוצרי חשמל רק על משטח קשה ולא דליק. התקינו גלאי עשן זה מציל חיים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן