דרמה קווין – מכבי נתניה סיימה בתיקו 3:3 מול לוד

1
291
רביד גזל - מכבי נתניה
רביד גזל, צילום ניר אנשר

מכבי נתניה הוכתרה רשמית למלכת הדרמה של הכדורגל הישראלי, לאחר שבמשחק מותח, רווי שערים ועימות עם השופט, שמטה שלוש פעמים יתרון וסיימה בתוצאה 3:3 מול בני לוד, במשחק הכי ביתי שיש.

המחזור ה-24 נפתח עבור מוליכת הטבלה עם הצהרת כוונות ברורה: להשאיר את שלוש הנקודות בבית, אלא שחניכיו של סלובו דראפיץ, אומנם, מספקים את הסחורה בצרורות של שערים, אך במקביל גם חוטפים באופן שווה.

נתניה, כאמור, פתחה בסערה והרימה את הצבא הצהוב לשמיים, שבדקה הרביעית – במתקפה מסודרת – הרים קובי מור לערן לוי על קו ה-16. לוי בעט אלכסוני מדויק וחזק שנעצר רק ברשת של בני לוד. נתניה לא הורידה את הרגל מדוושת הגז, ובדקה 31 עלתה ליתרון 2:0. רביד גזל, שהחליף את ויקי כחלון שנפצע, קיבל כדור עומק בתוך הרחבה. רביד גזל כיוון היטב ושחרר כדור רוחב שפגע בגופו של  קשר לוד עומאר משאללה – כדור שנכנס לשער.

 

בדקה 35 הבקיע עלאא ג'אפר שער, אולם למזלה של נתניה השופט, שבתחילה אישר השער, פסל אותו אחרי הרמת דגל של הקוון. במקום לנצל את המצב, נתניה נכנסה לשאננות שעלתה לה בדקה 40 בשער – הפעם שער שאושר. קשרלוד משאללה, שכמה דקות לפני כן היה זה שאחראי לשער העצמי, השתלט על הכדור במרכז הרחבה של נתניה ושלח כדור שטוח שהחליק מתחת לגופו של שוער נתניה דין גל.

נתניה מתעשתת ובדקה 45, בעקבות הכשלתו של דיא סבע ברחבת לוד, נשרקת השריקה לנקודה הלבנה. ערן לוי בעט היישר למרכז השער. סתיו פלזנטל הדף.

 

תקרית חריפה ארעה עם השריקה למחצית. אוהדי נתניה קראו קריאות בוז לעברו של אנס דבור – לאחר שהאחרון בא בטענות קשות לעבר שופט המשחק. הרוחות הלוהטות, בין אנשי שני המועדונים במנהרה בדרך לחדר ההלבשה, הסתיימו בהרחקת מאמן לוד, סלימאן אזברגה, שאף המליץ לשחקניו שלא לעלות לכר הדשא במחצית השנייה.

המחצית השנייה, כמו הראשונה, הייתה מלאה בהתרחשויות. בדקה 52 איזנה בני לוד את התוצאה וקבעה 2:2. בדקה 59 הייתה זו מכבי נתניה שניצלה טעות של סתיו פלזנטל ועלתה ליתרון 3:2 מטיל קרקע אוויר של ערן לוי – ממרחק 40 מטרים. בדקה 90 הייתה זו לוד שהצליחה לאזן 3:3, שניצלה את החורים בהגנת נתניה.

כתבות נוספות העשויות לעניין את אוהדי מכבי נתניה:

השוער דין גל חי את החלום – ריאיון

ניקו אולסק התגעגע לדשא – ריאיון

יניב מדר – הצלע השלישית במכבי נתניה

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן