אחיטוב: שוטרי מג"ב החזירו טרקטור גנוב לבעליו

נושא גניבות חקלאיות בכלל והתפרצויות לבתים בפרט, מעסיק מאוד את תושבי עמק חפר. וכפועל יוצא גם את תושבי נתניה. כחלק ממסקנות המשטרה, הוחלט להחזיר לשטח את הפיקוד לכוחות משמר הגבול.

0
221
מושב אחיטוב: נושא גניבות חקלאיות בכלל והתפרצויות לבתים בפרט, מעסיק מאוד את תושבי עמק חפר. וכפועל יוצא גם את תושבי נתניה.
הטרקטור הוחזר לבעליו. צילום דוברות המשטרה

שוטרי ומתנדבי מג"ב פעלו ביום ראשון בשעות הערב והלילה באזור מועצת עמק חפר. במהלך פעילותם קיבלו שוטרי מג"ב דיווח על טרקטור חקלאי שנגנב ממושב אחיטוב, שבעמק חפר הסמוכה לנתניה.

הכוחות הגיעו תוך דקות למקום והחלו בסריקות ובחיפושים, אחר הטרקטורון. תוך כדי חיפושים הפעילו הכוחות רחפן על מנת לאתר את הטרקטור הגנוב. זמן קצר לאחר מכן אותר הטרקטור במתחם חממות בשטחים החקלאיים הסמוכים למושב. ממג"ב נמסר, כי הטרקטור הוחזר לבעליו במושב אחיטוב. כמו כן נפתחה חקירה לאיתור חשודים בגניבה.

נושא גניבות חקלאיות בכלל והתפרצויות לבתים בפרט, מעסיק מאוד את תושבי עמק חפר. כחלק ממסקנות המשטרה, הוחלט להחזיר לשטח את הפיקוד לכוחות משמר הגבול. הסיבה פשוטה: לכוחות מג"ב ניסיון רב בעבודה בשטחים חקלאיים. בנוסף, ניסיון רב בטיפול ובמעקב אחר הגבולות לשטחי הרשות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן