בנתניה חוגגים את יום האישה הבינלאומי לאורך כל חודש מרץ

אירועי יום האישה הבינלאומי בנתניה, שהחלו בשבוע שעבר (02.03) יימשכו, לפי מיטב המסורת בעיר, במהלך כל חודש מרץ.

0
321
אירועי יום האישה הבינלאומי בנתניהחווה אלברשטיין. תמונה מתוך ויקיפדיה
חווה אלברשטיין. תמונה מתוך ויקיפדיה

מזה שבוע מציינת עיריית נתניה את יום האישה הבינלאומי עם שלל אירועים ומופעים המתמקדים בעוצמות נשיות. הפעילות עצמה מרוכזת על-ידי היכל התרבות העירוני. האירועים, שהחלו בשבוע שעבר (02.03) יימשכו, לפי מיטב המסורת בנתניה, במהלך כל חודש מרץ.

כחלק מההדגשים הרבים שהושמו באירועים, כאמור, המופעים וההופעות עוסקים בצורה ישירה או עקיפה בנשים. ולא רק, אלא גם בתכונות מאפיינות, במגדריות, בהתמודדות עם המציאות הקיימת ועוד.

ההשתתפות באירועים עצמם מותנים רכישת כרטיסים דרך קופות היכל התרבות והן מיועדות לנשים ולגברים כאחד. כמקובל בנתניה, חלק מהאירועים הינם במחירים מסובסדים.

תרשמו לעצמכן ביומן – אירועי יום האישה הבינלאומי בעיר נתניה 

  • יום שלישי (8.3). הזמרת חווה אלבשטיין במופעה החדש, הכולל שירים חדשים שטרם הושמעו מעל במה לצד להיטיה שהפכו לנכסי צאן ברזל.
  • יום רביעי (9.3). מופע מוזיקלי מיוחד, ערב מחווה לזמרות הג'ז שהובילו במאה ה-20' מהפכה מוזיקלית. שם המופע: "המאמות הגדולות".
  • יום שני (14.3). קברט סאטירי "חצאית כאן קודקוד", המתבסס על שירי הלהקות הצבאיות – בהשתתפות חן לוגסי, קרן שפט ועדי דרורי
  • יום שני (21.3). העיתונאית והסופרת ליהיא לפיד תקיים מפגש אישי ותשתף את הקהל באתגרים אותם היא חווה כאמא לילדה מיוחדת.
  • יום שלישי (22.3). המקהלה הייצוגית של העיר נתניה, "צליל המעיין", בניצוחה של מרינה קלויזנר, תבצע ערב המבוסס על שירי  זמרות מהארץ ומהעולם.
  • יום שני (28.3). על השאלה "איך הן עושות את זה", יענו ארבע נשים יוצאות דופן, שעשו את הבלתי אפשרי. ערב מיוחד, בהנחיית המשוררת ומספרת הסיפורים אסתר קוויאל, ובהשתתפות האמנית בטי בן בסט, אל"מ במילואים גליה גזית ושירה אראלה כהן.
  • יום שלישי (29.3). הזמרת האייקונית, רוחמה רז,  תארח את המשוררת רחל שפירא בסיפורים שמאחורי היצירה. על הפסנתר אילן גלבוע.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן