נתניה: ארבעה מתוך 10 חופים מוכרזים נפתחו לרחצה

2
642
חוף סירונית. צילום ארכיון באדיבות עמותת צלול

עיריית נתניה פתחה רשמית את עונת הרחצה עם השקעה בסך של שלושה מיליון שקלים בהכנתם ובשיפורם של חופי הרחצה והמתקנים לטובת הציבור ולרווחת באי החוף. בין השאר הושקע התקציב בבניית ובשיפוץ מלתחות, בהצבת סככות צל, בהסדרת חנייה. במקביל, במהלך השבועות האחרונים בוצעו הדרכות והכשרות ייעודיות לצוות המצילים, וחודדו ההנחיות באשר לתפקיד מערך האכיפה העירוני, בסיוע מערך השיטור העירוני. 

פתיחת עונת הרחצה הינה הדרגתית. בעוד חוף סירונית פתוח כל השנה, החלה העירייה במהלך אפריל לפתוח את שאר החופים. נכון להיום נפתחו לרחצה כארבעה חופים מתוך עשרה – כאשר חוף בלו ביי המוכרז וחוף צאנז ייפתחו עד לתחילת חודש יוני. החופים המוכרזים שנפתחו עד כה: סירונית א', סירונית ב', חוף האמפי וכן חוף פולג צפון – כאשר חוף פולג דרום צפוי להיפתח בהמשך.

כל חופיה המוכרזים של העיר נתניה משתתפים ומופיעים במיזם "הדגל הכחול" – מיזם בין לאומי, המופעל באופן וולנטרי ומדרג את החופים המוכרזים אשר עומדים בקריטריונים סביבתיים בינלאומיים,בין השאר, על בסיס איכות מים, בטיחות ושירותים, ניהול סביבתי, מידע, אכיפה ועוד. את ארגון הגג הבינלאומי (FEEׂ) מייצגת בישראל עמותת EcoOcean.

מעיריית נתניה נמסר, כי הציבור מתבקש להישמע להוראות: חל איסור להתרחץ בהיעדר שירותי הצלה, חל איסור על שימוש באלכוהול בשטח החופים ועל הכנסת בקבוקים וכוסות מזכוכית.  כמו כן חל איסור על הכנסה ושימוש בנרגילות, מערכות שמע ורמקולים, הבערת אש ומנגלים, חל איסור על הכנסת סוסים וכלי רכב לשטח החופים. כניסת כלב מותרת רק כשהוא קשור ועל פיו מחסום. 

כתבות נוספות: 

שוחררו אוהדי נתניה שנעצרו במשחק מול חיפה – ביקורת קשה על המשטרה

בראוניז פאדג' – מתכון לקינוח שוקולד מושלם

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן