ארבעת אמני נתניה שהלכו לעולמם יונצחו בתערוכה לזכרם

"חברים לתמיד" - זהו שמה של תערוכה חדשה, המנציחה את פועלם האמנותי של גדי עמבר-אביאסף, מוטי בן שושן, אשר רוקח ויוסי שמש ז"ל. ארבעתם שימשו כחברים בולטים בעמותת אמני נתניה.

0
704
צילום מתוך ההזמנה לתערוכה "חברים לתמיד"

"חברים לתמיד" – זהו שמה של תערוכה חדשה, המנציחה את פועלם האמנותי של גדי עמבר-אביאסף, מוטי בן שושן, אשר רוקח ויוסי שמש ז"ל. ארבעתם שימשו כחברים בולטים בעמותת אמני נתניה.

עמותת אמני נתניה מציגה במיזם ייחודי, בשיתוף היכל התרבות העירוני, את התערוכה "חברים לתמיד".  בתערוכה שעולה בימים אלה באכסדרת היכל התרבות העירוני, מעידה על החשיבות הרבה בהנצחת האמנות בעיר.

שם התערוכה, "חברים לתמיד", מעיד על קשרי החברות המתקיימים בין חברי העמותה בה מעל 100 אמניות ואמנים ועל הכבוד ההדדי שהם רוחשים אחד לשני.

התערוכה, שתיפתח רשמית ביום שישי (20.1.2022), מציגה עבודות של אמנים, חברי עמותת אמני נתניה אשר הלכו לעולמם בשנים האחרונות. זאת, במטרה להנציח אותם ואת האמנות שחיברה ביניהם. כל ארבעת האמנים בלטו בתרומתם הרבה להוויה העירונית תרבותית, בין השאר, באמצעות העבודות האמנותיות. בנוסף, הארבעה לא הסתירו את דעותיהם והביעו אותם בקול רם, צלול וברור. גם בהיבטים פוליטיים מקומיים וארציים וגם בסוגיות חברתיות וקהילתיות. יצירותיהם מתנוססות בחוצות העיר נתניה ועל קירות גלריות ובתים פרטיים.

ארבעת האמנים גדי עמבר-אביאסף, מוטי בן שושן, אשר רוקח ויוסי שמש, פעלו רבות לקידום האמנות והנחלתן לדור הצעיר.  בפתיחת התערוכה ייחשף פסל לזכרו של חבר העמותה, מוטי בן שושן ז"ל, שהוא אחד מארבעת האמנים שעבודותיהם מוצגות בתערוכה זו. את הפסל תרם אחיינו והוא יוצג דרך קבע באכסדרת היכל התרבות העירוני בנתניה.

פתיחה: 20.1.2022 בשעה 18:00. אכסדרת היכל התרבות העירוני. נעילה: 16.2.2022

כתבות נוספות בתחום התרבות בנתניה: 

נפתחה תערוכת ציורים בהשראת סיפור חייה של שחר גרינשפן

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן