אלפים במירוץ חופים נתניה 2015

3
142
מרוץ "סולגאר" נתניה 2015. אווירה, מוסיקה וספורט

מעל 5,000 רצים ורצות השתתפו בחוויית הספורט, שלוותה במוסיקה ובאווירה ספורטיבית לאורך החופים והטיילות העירוניות.

מרוץ "סולגאר" 2015, לאורך חופי נתניה, השני במספר, נפתח רשמית, ביום שישי, בשעה 07:00 בבוקר, בשעה שסגן ראש העירייה, אלי דלל, הזניק את הרצים והרצות בקטגוריית 15 קילומטרים למקצוענים. בהמשך הוזנקו האלפים למסלול עשרה קילומטר וכן למסלול המשפחתי לאורך שני קילומטר.

מרוץ חופים נתניה 2015, שהופק על-ידי חברת שוונג בעבור עיריית נתניה, מאופיין באווירה. את הרצים ליוותה מוסיקה קצבית וכן דוכנים של מים וקפה שחולקו חינם. השנה, כך נמסר, חל גידול משמעותי במספר הילדים שהצטרפו להוריהם במסלול הריצה העממי (2 קילומטרים). לנתניה און ליין – ksn הסביר חבר המועצה, רפי ימין, שרץ במסלול זה עם ילדיו. "זו הייתה חוויה משפחתית ענקית. היה כיף לראות את כולם", ואילו חבר המועצה ומחזיק תיק החופים חבר המועצה יוסי דורון אמר: "התגובות למרוץ נתניה מדהימות, וכך גם ההשתתפות הערה. אלפים מהרצים ומהרצות הגיעו מכל אזור המרכז ונחשפו לנופים ולחופים של העיר".

בין הרצים בלטו, גם, קבוצות ריצה מכל אזור השרון, קבוצות המתאמנות בצורה קבועה. כך, למשל, השתתפו מרבית רצי קבוצות הריצה של קריית השרון ורמת פולג בהנחייתו של מדריך הריצה אביעד סיג'יי בקטגוריות הריצה הארוכות. "אין דבר כיפי יותר מאשר לשלב מוסיקה, אווירה, כושר גופני ויופי של נוף", סיכם סיג'י.

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן