אחרי עזיבת יונס מלדה: מכבי נתניה תתחזק בקשר ובחלוץ

מכבי נתניה תשתמש בחלק מהסכום שישולם על יונס מלדה כדי להתחזק בקישור ובהתקפה; גנט הבלגית צפויה להחתים את מלדה לשלוש עונות עד סוף השבוע

0
459
יונס מלדה, מכבי נתניה
יונס מלדה, מכבי נתניה. צילום ניר אנשר

מכבי נתניה תשתמש בחלק מהסכום שישולם על יונס מלדה כדי להתחזק; גנט הבלגית צפויה להחתים את מלדה לשלוש עונות.

מכבי נתניה מנצלת את חלון העברות עד תום. עם עזיבתו של יונס מלדה לקבוצת גנט הבלגית, גדלות האפשרויות של נתניה בהיבט הכספי. המעבר של מלדה, צפוי להכניס למועדון הנתנייתי כמיליון וחצי יורו. חלק מהסכום, כך מעריכים, ישמש לחיזוק הסגל של ריימונד אטוולד.

במכבי נתניה מכוונים לתפקידים ההתקפיים. החיפוש הוא בגזרת החלוצים והקשרים. לא מן הנמנע, כי אטוולד יחפש שחקן זר – זאת לאור ההיצע הקיים בארץ.

יונס מלדה צפוי לעבור במהלך יום חמישי וכן שישי מבדקים רפואיים שיבוצעו על-ידי קבוצתו החדשה גנט הבלגית. מלדה הרשים מאוד את הבלגים, ובתום הבדיקות הוא יחתום לשלוש עונות. על-פי הערכות, ישתכר מלדה כ-200 אלף יורו בעונה הראשונה. סכום זה לא כולל בונוסים. בהמשך, על-פי טיוטת ההסכם, שכרו יגדל. את מלדה מייצג סוכן השחקנים, דודו דהאן, שייצג גם את רמי גרשון בגנט הבלגית.

דולב אזולאי, שהתבקש על ידי אטוולד לחפש קבוצה אחרת בחלון ההעברות, סובל מפציעה שארעה במהלך אחד האימונים. השחקן ספג מכה שגרמה לקרע בצינורית הרוק בפניו. דולב המשיך לשחק במשך מספר חודשים – תוך דחיית הניתוח שהיה צריך לעבור. אלא שכעת לא נותרה ברירה, כי עם לעבור את הניתוח. על-פי הערכה, דולב אזולאי יחזור להתאמן בתוך מספר ימים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן