כדורעף: נבחרת אורט מ.י שטקליס – אלופת המחוז

0
668
אורט שטקליס נתניה כדורעף
נבחרת אורט שטקליס - אלופת המחוז

תלמידי הכדורעף – כיתת ספורט (ז') של חטיבת אורט שטקליס הם אלופי מחוז תל-אביב בכדורעף – זאת לאחר שגברו במשחק מותח, בתוצאה 2:1, על שחקני נבחרת חטיבת ליידי דיוויס תל אביב. משחק הגמר התקיים ביום שני בתל אביב – תוך יתרון קל לנתנייתים שהפגינו משחק קבוצתי מתואם וטקטי. את נבחרת הכדורעף מאמן ליאור לוק, ואילו את הכיתה מחנכת ענת מלכא.

 הישג זה מצטרף להישגה המרשים של מגמת האתלטיקה בבית הספר, שחזרה מאליפות ישראל לבתי ספר עם 10 מדליות – מתוכן שלוש מדליות זהב של האתלטים שי סיבוני, תובל בן נאים ויהב אביטל. הנבחרת הנתנייתית בלטה, גם כן, בשימוש בטכניקות מדויקות.

מגמת הספורט של חטיבת הביניים אורט שטקליס, אחת מתוך שלוש מגמות על-אזוריות שהקבלה אליהן כרוכה במבחני התאמה, מתמחה במספר ענפי ספורט, בהם כאמור אתלטיקה קלה וכדורעף. בכיתה עצמה שורה ארוכה של ספורטאיות וספורטאים צעירים, המתמחים, כל אחד ואחת, בענף ספורט אישי – תחרותי מגיל צעיר. בית הספר עצמו תומך בספורטאים הצעירים, שחלקם מחזיקים בתארים לאומיים ובינלאומיים, הסגל החינוכי המקצועי נמצא בקשר עם המאמנים האישיים של הספורטאים להתאמת מסלולי אימון ואף ומאפשר לספורטאים להתחרות בתחרויות ארציות ובינלאומיות שלעתים מתקיימות בשעות הלימודים – ובתנאי שהמתחרים ימשיכו לעמוד בקריטריונים הלימודיים והחינוכיים של המגמה העל אזורית.

מגמת הספורט משלבת מסלול לימודים מלא לבגרות מלאה – עם התמחות בספורט. בנוסף למסלול הלימודים זוכים תלמידי המגמה לשעות לימוד ואימון נוספות, תיאורטיים ופיזיים, בכל הקשור לתחום הספורט – החל מפיזיולוגיה של הגוף, אנטומיה, התמודדות עם לחצים ועומסים (פסיכולוגיית ספורט), ערכים וכמובן אימונים מקצועיים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן