כתב אישום יוגש נגד תוקף הצעירה בפתח ביתה

0
161
תמונת אילוסטרציה של אדם אזוק בידיו
אילוסטרציה. צילום פוטוליה

ביום שני השבוע הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע נגד צעיר מנתניה, בן 21, אשר נעצר ביום חמישי האחרון בחשד שניסה לתקוף מינית צעירה, בפתח ביתה.

המקרה אירע לפני כשבוע וחצי, ביום שישי לפנות בוקר. ביום שישי בבוקר הגיע שוטר ממשטרת נתניה לקבלת טיפול רפואי בחדר המיון בבית חולים לניאדו. השוטר הבחין בצעירה חבולה, שהגיעה, אף היא, לקבל טיפול רפואי.

השוטר פנה לצעירה ושאל אותה לפשר החבלות. הצעירה סיפרה לו שמוקדם יותר, בסביבות השעה 04:30 לפנות בוקר, חזרה לביתה. כשהגיעה לכניסה לבניין בו היא מתגוררת הותקפה על ידי אלמוני, זאת מתוך כוונה לתקוף אותה מינית.

הצעירה פירטה וסיפרה לשוטר, כי האלמוני שתקף אותה אחז בידו אבן והטיח את האבן בראשה. הצעירה לא ויתרה ונאבקה בתוקף. לאחר מספר דקות של מאבק, הונס התוקף.

במשטרת נתניה נפתחה חקירה וכן נעשו ניסיונות לאתר את החשוד. ביום רביעי, בשבוע שעבר, התקבל במשטרה דיווח על התפרצות לדוכן בשוק בנתניה. שוטר שהגיע למקום ואסף ממצאים, הבחין, כי מאפייני החשוד עונים על מאפייני החשוד הקשור לאירוע תקיפת הצעירה. עד מהרה איתרו השוטרים את החשוד ועצרו אותו בחשד להתפרצות לדוכן בשוק.

במהלך החקירה התגבר החשד, כי הוא זה שתקף את הצעירה בבוקר יום שישי. החשוד, כאמור נעצר, ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום. מעצרו של החשוד הוארך עד ליום רביעי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן