אומלט פסטה: כך תכינו אומלט עם הילדים

אומלט פסטה הוא מתכון קל להכנה, המאופיין בעובי ובאווריריות שלו. היתרון בכל מתכון לאומלט, הוא ביכולת לגוון ולהוסיף מרכיבים. נתניה מבשלת בהנאה

16
1838
אומלט פסטה - כך תכינו מתכון לאומלט - אפייה או טיגון עם המדור נתניה מבשלתת

אומלט פסטה הוא מתכון קל להכנה, המאופיין בעובי ובאווריריות שלו. היתרון בכל מתכון לאומלט, הוא ביכולת לגוון ולהוסיף מרכיבים. 

מתכון לאומלט פסטה משלב בתוכו שאריות פסטה או אטריות. לקבלת אומלט אוורירי, כזה שעשיר בגבינה צהובה או כל גבינה שתחפצו, יש כמה פעולות שיש לנקוט.

את המתכון הפשוט כל-כך אני משתף, כיוון שקיבלתי מספר פניות מעוקבות עם בקשה להתמקד על מתכונים לארוחת בוקר מלכותית – כזו שמגישים עם סלט בצד. בינינו, גם אם תגישו את האומלט בארוחת ערב, בני הבית יעופו עליכם.

מתכון אומלט פסטה | דרגת קושי: קל וטעים בטירוף

מרכיבים :
200 גרם אטריות מוכנות לפי ההוראות הרגילות. אל תשכחו לסנן אחרי הבישול.
4 ביצים
חצי כפית שטוחה מלח
כפית שטוחה פלפל לבן
חצי כפית שטוחה סוכר חום
150  גרם גבינה. אני אוהב לשלב בין גבינה צהובה לגבינת פטה.
75 גרם חמאה להעשרת האומלט בזמן האפייה או הטיגון.

שלבי הכנה: 

משלבים את הפסטה ואת הביצים. מטריפים את הביצים לפחות דקה אחת ברציפות. כעת מוסיפים את שאר המרכיבים (למעט החמאה). מטריפים עוד דקה אחת לפחות.

לבוחרים לאפות. 
במידה ובחרתם לאפות את האומלט, משמנים את תבנית עמידה בחום עם 25 גרם חמאה. מכניסים לתנור שחומם מראש לחום של 170 מעלות לרבע שעה בערך. מוציאים ומברישים מלמעלה עם 50 גרם חמאה מומסת. עכשיו, מחזירים לאפייה לעוד 10 דקות או עד שמשחים. מוציאים ומגישים עם יוגורט וסלט קצוץ.

לבוחרים בטיגון. 

במידה ובחרתם לטגן את האומלט. משמנים מחבת עמוקה ורחבה עם 50 גרם חמאה. יוצקים את המסה ומטגנים על אש בינוני כשהאומלט מכוסה כחמש דקות בערך. משמנים מלמעלה עם  25 גרם חמאה מומסת. הופכים את האומלט (עם צלחת גדולה). משמנים עם 25 גרם החמאה הנותרת את החלק העליון ומטגנים עוד מספר דקות.

מתכונים לארוחת בוקר מלכותית או ארוחת ערב קלילה: 

סלט עשבי תיבול ירוק עם טוויסט

לחמניות טורקיות במילוי גבינה וזיתים

 

16 תגובות

  1. אני עוקב אחריך ואחרי כל המתכונים של…במלים הכי פשוטות מושלם וממש אתה מוכשר ביותר ?️

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן