23.9 C
Netanya
|יום שישי, 3 מאי, 2024|המייל האדום
נתניה און ליין ספורט קבוצת הנוער מכבי נתניה הפסידה למ.ס. אשדוד 5:3

קבוצת הנוער מכבי נתניה הפסידה למ.ס. אשדוד 5:3

המשחק בין נוער מכבי נתניה למ.ס. אשדוד, במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל לנוער, סיפק קונצרט של שערים. שתי הקבוצות התפוצצו על המגרש.

0
411
בית
צילום fotolia

המשחק בין נוער מכבי נתניה למ.ס. אשדוד, במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל לנוער, סיפק קונצרט של שערים. 8 במספר. למרות שקבוצת נוער נתניה הבקיעה שלושה שערים, הייתה זו דווקא אשדוד שהתפוצצה על המגרש עם חמישה שערים.

אשדוד הגיעה למשחק אחרי שני הפסדים: רביעייה שחטפה מרגלי מכבי ת"א ורביעייה מרגלי הפועל חדרה. במשחק נפתח, דווקא, עם בליץ נתנייתי. אייל עבאדי כבש לנתניה והעלה את הצהובים – שחורים ליתרון 1:0. היתרון החזיק מעמד דקות ספורות. עוז בילו וחמזה מוואסי העלו את אשדוד ליתרון 2:1 במהלך המחצית הראשונה.

נתניה לא ויתרה ובדקה 47 היה זה פרננד גורי אשר השווה לנתניה 2:2. עשר דקות לאחר מכן, אדיר לוי האשדודי העלה את האורחת ליתרון 3:2. נתניה המשיכה לתקוף עד שבדקה 71 היה זה עידן אביטוב, שהבקיע לטובת הנתנייתים והשווה 3:3.

האשדודים, שחיפשו ניצחון בכל מחיר, התפוצצו על המגרש במהלך 20 הדקות האחרונות. בדקה 73 נועם מוצ'ה העלה את אשדוד ליתרון 4:3. כפינאלה, בדקה 85, חתם רביד אברג'יל את התוצאה וקבע 5:3 לטובת אשדוד במשחק חוץ.

המייל האדום זה המקום שלך לקחת חלק בסיפור העיתונאי הבא! צילמת תמונה חשובה? יש לך סיפור עיתונאי מעניין?
שילחו לנו הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.