הכי למטה: נתניה הובסה 3:0 מול קריית שמונה

0
90

השנה האזרחית החדשה לא סיפקה בשורה חדשה עבור מכבי נתניה שהובסה במפגש מול קריית שמונה 3:0. כמו בכל שבוע גם הפעם חניכיו של ראובן עטר היו עדיפים, הפגינו יכולת טובה והרבו להגיע למצבים ולהחמיץ אך בשורה התחתונה ברור לכולם כי תוצאת סיום המשחק היא שקובעת ולא מי שלט במגרש לאורכו. כאמור מכבי נתניה אפשר לומר טובעת ולא בטוח שאפשר עדין להציל אותה מירידה לליגה הלאומית בסוף העונה הנוכחית.

המשחק מול קריית שמונה התחיל באופן מתון מצד שתי הקבוצות, לשחקניו של ראובן עטר לקח קצת זמן להפשיר מהקור העז ולהתחיל לזוז על המגרש אך בסופו של דבר היו אלה הצהובים שהגיעו ללא מעט מצבים בהם הכדור פגש את הקורה או עבר בצמוד לרשת אך לא נכנס, ביש מזל כבר אמרנו?

מאז הגעתו של ראובן עטר לקדנציה שנייה כמאמן מכבי נתניה, הקבוצה נראית ומשחקת טוב יותר על כך אין ויכוח אך עם זאת ממשחק למשחק בולטת יותר ויותר הבעיה העיקרית של נתניה והיא חסרונה של הרגל המסיים, כלומר חסרונו של חלוץ. במכבי נתניה יודעים כי חודש ינואר שפותח את חלון ההעברות הוא קריטי עבורם על מנת אולי להציל את המועדון מירידה לליגה הלאומית. הקבוצה המקומית חייבת למצוא פתרון לבעיה הכי קשה שלה והיא חיזוק מערך ההתקפה, לשחרר שחקנים קיימים ולהחתים אחרים במקומם.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן