טכניקות מכירה מתקדמות ייחשפו בכנס להוביל לעסקה

0
122
שמרית רוזנפלד,lead to deal,המדריך המלא לסגירת פגישות
שמרית רוזנפלד - lead to deal

עניין רב בעולם המכירות בעקבות הודעתה של שמרית רוזנפלד, העומדת בראש חברת Lead to Deal, על קיום הכנס "להוביל לעסקה".

שמרית רוזנפלד, בעלת ניסיון של כעשור בתחום המכירות במגזר הפרטי והעסקי, ניהלה במשך שנים את מערך המכירות באחת ממערכות ה-crm המובילות. הידע הרב שצברה, שימש בסיס לפיתוח טכניקות בניהול ומיקסום פניות של מתעניינים פוטנציאלים – ברמה הטכנולוגית והמנטלית.

שמרית רוזנפלד: בנייה ומקסום של תהליכי מכירה

החברה שהקימה, חברת Lead to Deal, פועלת בהתאם לחזון בו מאמינה שמרית רוזנפלד: לצייד את אנשי המכירות בכל הכלים החדשניים והעדכניים בהיבט הטכנולוגי, ולחדד את ההיבטים הפסיכולוגיים והמנטאליים כחלק בלתי נפרד מעולם המכירה.

את הידע הרב והחשיפה לכלים ולאמצעים הטכנולוגיים, וחשוב מכך, הסברים מקצועיים כיצד למקסם את יתרונם והתאמתם לקהלי היעד, מעבירה רוזנפלד באמצעות הרצאות וסדנאות – לצד ליווי שוטף בעשרות ארגונים, הכוללים אימונים "אחד על אחד". טכניקות לימוד אלה, הכוללות לצד תיאוריה גם עבודה מעשית בשטח ובענף בו מתמחה איש המכירות או מנהל המכירות, הוכחה כדרך היעילה ביותר.

בחודש יולי (24.07.18) תקיים רוזנפלד את הכנס "להוביל לעסקה". בכנס יוצגו טכניקות וכלים מקצועיים, אשר ישפיעו ישירות על מחזור המכירות – תוך מתן דגש ושימת לב לתנודות ופעולות שיש לבצע בעידן המכירות של היום.

לפרטים ולהרשמה לכנס "להוביל לעסקה": פרטים ורישום לכנס "להוביל לעסקה"

בונוס למתעניינים: המדריך המלא ליצירת פגישות של שמרית רוזנפלד

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן