הפרובינציה רותחת: מבול של אירועים וים ריכוליישן

0
423
נתניה לוהטת - צהוב נתניה און ליין
נתניה לוהטת - כל הרכילויות הכי מעניינות

שבוע גדוש ועמוס אירועים עבר על הביצה המקומית, שחגגה, בין היתר, את הנציגות המרשימה של נציגי נתניה באולימפיאדת ריו.

זה קרה בליל שני. ים של בני משפחה, חברים ומעריצים – פלאס שגרירי עיריית נתניה (חבר המועצה רפי "הגולש" ימין ונציג אגף הספורט העירוני ניר יבלונסקי) הגיעו לנתב"ג כדי לעשות כבוד למדליסטים האולימפיים שלנו, ירדן ג'רבי ואורי ששון, ולמאמניהם שני הרשקו ואורן סמדג'ה. והם, שנדהמו מכמות האהבה שהורעפה עליהם, לא הפסיקו לומר תודה – עד שפילסו את דרכם לבני משפחותיהם.

ולא רק הם חגגו, אלא גם הג'ודוקא הנתנייתי, שגיא מוקי, שזכה לקבלת פנים מפוארת ומכובדת בליל שישי בנתב"ג וגם השחיינית זהר שיקלר, שזכתה באולימפיאדת ריו לליווי משפחתי צמוד. ההורים, עופרה וישראל, יחד עם האחים הפרטיים של זהר, מירב, בועז וטל פלאס חבר המשפחה דביר גואטה, פשוט הפתיעו את זהר כשהופיעו בבריכת השחייה בריו.

אמנם לא בריו, אבל שמח בהחלט. גם משפחת מולנר בחרה להתנתק מהשגרה. רגע לפני שהחופש הגדול מסתיים, ארזו עצמם טלי וליאור מולנר כולל הילדים לחופשה בהולנד – שם שילבה טלי את אהבתה ללימודי המסורת המקומית: שופינג על אופניים.

חופשה שווה במיוחד רשמה לעצמה יועצת הנדל"ן, שרה שלר, שבחרה להרחיק עד התפוח הגדול – ניו יורק, כי אם כבר חופשה אז עד הסוף.

ארבעים אלף ישראלים התייצבו בחמישי האחרון בפארק הירקון כדי לצפות בהופעתה השנויה במחלוקת של האוסטרלית סייה. את סייה אומנם לא הצלחנו לראות, אבל עשרות אושיות מקומיות שרקדו בחום המהביל לצלילי השנדליר דווקא כן. וברשימה החלקית: בני הזוג איציק סמיה ורינה דון, דרור זכריה ואחותו חמוטל ברזני, מאיה כהן וטורי והחברות בלה מרקוביץ' וגל תמם וגם קארין אג'י, ליאור גבעון, יונתן פתחיה, בר כהן, נופר מור ועוד… ועוד…

בסימן מזל"ט. בארוחה רומנטית, פרומו לטו' באב רשמו לעצמם בן וענבל סילבר ארבע שנות נישואין. רגע לפני שגם הוא נכנס לרשימת הנשואים של המדור, ארז מתן דב, יועץ הנדל"ן מבית רימקס מקסימום, עלה עם חבריו וטס לקייב – שם נפרד מחיי הרווקות. ואם כבר פרידה מחיי הרווקות, אז זה הזמן לסמס בשעה טובה למומחית לענייני כושר, מור ציטיאת, ובחל"ה, שחר וינטר, על כניסתם לדירה החדשה – צעד נוסף לקראת החתונה הממשמשת ובאה בצעדי ענק.

לא מעט ימי הולדת נרשמו בביצה המקומית השבוע. מזל"ט מגיע ליזם ובעלי רימקס נתניה, הנדל"ניסט דודו מכלוף, שגדל בשנה. מי שגדלה לה בשנה וכיבתה את הנרות על העוגה היא רוני יצחקי. סלב מקומי נוסף, שגדל לו בשנה, הוא שון אטיאס שציין 20 שנות קיום בקרנבל יומולדת שהתחיל בקפה שטמפפר עם החברים הקרובים ועתיד להימשך לאורך כל הסופ"ש.

חגיגה אמיתית על טהרת המוזיקה, זיופי קריוקי והמון אלכוהול רשם לעצמו יקיר המדור, המשפטן יוני ג'ורנו, שחגג עם מאות שהגיעו לברכו בסטייג' בר. ובגלל שמדובר ברשימה ענקית, נציין רק כמה בתקווה שכל השאר לא ייעלבו: חברת הכנסת עו"ד רוטיל סויד, עו"ד בני כץ ורעייתו מרינה גולן, הקולגה ציפי קפל וחברי פורום השכונות בהם חזי ויסוקי, לילך קימלמן, ראובן סלבסקי, ויקטור בר, מאיר ברדוגו, חברת המועצה עו"ד ענת לביא אזולאי, שיום למחרת אגב, העבירה יום צילומים במסגרת פרויקט מיוחד הקשור לאל-על ועוד… ועוד…

ממש מעניין היה למאות מתושבי נתניה, שנענו לקריאת העמותה לחינוך בלתי פורמאלי והתייצבו בהיכל התרבות העירוני, למיזם השנתי לציון ט' באב. הפעם בדיון המרתק, בו השתתפו הראשונה בממלכה מרים פיירברג איכר ויו"ר תנועת יש עתיד, השר לשעבר וחבר הכנסת יאיר לפיד, הפתיעו השניים כשגילו כי להם קשר משפחתי. מי שהתרשמה במיוחד היא פעילת הציבור, ג'וליאנה בן אברהם, שאגב בימים אלה – כאוהדת של מכבי נתניה – פועלת לארגן הפנינג פתיחת עונה.

בסימן התרגשות. טקס קביעת מזוזה בפרויקט הבנייה החדש ברחוב יהודה לוי 21 רשמו לעצמם אלי יעקב ודוד יעקב מחברת יעקב דוד ובניו.

תמיד אמרנו לנו שחשוב לפרוש בשיא, אז רגע לפני שנשמע לעצתם של אותם חכמים, נספר לכם שהשף חיים כהן קפץ לביקור בקניון אגמים ועשה סיבוב התרשמות במסעדה של מאיר רבח – רגע לפני הפתיחה הרשמית של שיפודי מאיר הקטן.

אז יאללה ביי

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן