תל אביב צמצמה: ניצחון 3:1 על מכבי נתניה

0
159
מכבי נתניה מפסידה לת
מכבי נתניה - מכבי תל-אביב 3:1 צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

מכבי נתניה ממשיכה לבסס את התואר היחיד בעונה זו בו קרוב לוודאי תזכה: היורדת הראשונה לליגה השנייה. בתום משחק רדיוס שהתקיים ביום ראשון באצטדיון המושבה בפתח תקווה, רשמו חניכיו של מנחם קורצקי הפסד 3:1 למכבי תל-אביב. בעוד מערך ההגנה הנתנייתי בלט בחוסר המעוף ובחולשה רבה, הדהים מערך ההתקפה כשכבש שער ראשון אחרי תקופת בצורת ארוכה מאוד – תוך ניצול הפריכות של מערך ההגנה התל-אביבי. מבחינת מאמנה של מכבי תל-אביב, המטרה הושגה: צמצום הפער מול באר שבע לטווח חמש הנקודות.

מכבי תל-אביב עלתה ליתרון 1:0 ברבע שעה הראשונה של המשחק משער של עדן בן-בסט. במחצית השנייה הגיעה תורה של מכבי נתניה להשוות ולשבור את מנחוס השערים, כשסער בנבנישתי ניצל כדור גובה של מילאן סמיליאנביץ' ונגח הכדור פנימה. השוויון לא החזיק זמן רב. הדיפה גרועה של שוער מכבי נתניה, ברק לוי, אפשרה לערן זהבי להוביל את תל-אביב ליתרון 2:1. בדקה 84 היה זה טל בן חיים (שפתח על הספסל) וחתם את הגורל: שער שלישי למכבי תל-אביב בדקה 84.

מאמן מכבי נתניה, מנחם קורצקי, לא הסתיר אכזבתו. לנתניה און ליין אמר: "המשחק מבחינתי היה מתסכל. ניצלנו את החולשות של מכבי תל-אביב ובתחילת המחצית השנייה נראינו טוב. אז הגיעה הטעות התורנית. החבר'ה עשו עבודה טובה, אבל חטפנו שלושה שערים. אני מסרב להתרגל למצב של הפסדים. אני מעדיף שלא ניראה טוב אבל לקחת נקודות. יש לנו עוד עשרה משחקים וחייבים להשיג ניצחונות".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן