שרון גל: אפסיק ההסתה נגד ישראל וחיילי צה"ל

0
67

בפאנל פוליטיקאים שהתקיים ביום ו' בתיכון "איש שלום" בכפר יונה, סיפר העיתונאי לשעבר, שרון גל, ממפלגת "ישראל ביתנו" מה הדבר שהכי הפריע לו וגרם לו להחליט להצטרף לעבודה הפרלמנטרית.

גל הדגיש, כי "חייבים לעצור את ההסתה מבפנים כנגד מדינת ישראל וחיילי צה"ל. ראיתם בצוק איתן שאחינו, אחיותינו וחברינו נלחמו בחמאס, ראינו מה קרה בערוצי הטלוויזיה ובהפגנות של השמאל שקוראים לחיילי צה"ל, אומרים שצה"ל הוא ארגון טרור. את זה צריך לעצור".

בנוסף התייחס גל לחברי הכנסת שיצאו נגד ישראל ומסר: "אני מזכיר לכם – חנין זועבי עולה למרמרה, היא חלק מפעולת טרור. היא יורדת משם, מנקה את עצמה וחוזרת לכנסת בלי שום עונש, שום סנקציה. יש לה תומכים בשמאל – חופש הביטוי, זה מותר – נגד מדינת ישראל, נגד חיילי צה"ל. אחמד טיבי אומר ברמאללה שהשהידים זה הדבר הנעלה ביותר. אז אני אומר – גם בדמוקרטיה, במקום שאנחנו בעד חופש ביטוי רחב חייב להיות גבול לשיח, חייבים לעצור את האנשים האלה שחופרים לנו מנהרות ומנסים למוטט את המדינה היהודית מבפנים ואת זה אנחנו הולכים לעצור בכל העוצמה".

גל הסביר כיצד הרקע שלו הולך להוביל אותו בעשייה בכנסת: "נולדתי וגדלתי בטירת כרמל, חייתי שלוש שנים באופקים ויצא לי לגור גם במטולה ואפילו באילת – מכל המקומות שהייתי בהם הבנתי שיש כאן שתי מדינות לעם אחד: יש את המרכז, תל אביב ויש את כל הפריפריה – החברתית והגיאוגרפית. החלטתי שאני לא יכול לשבת מהצד ואני הולך להיות חייל של מעמד הביניים והשכבות החלשות בכנסת, בעיקר בתחום שבו רק מבלבלים את המוח ולא עושים כלום: תחום הדיור. בשנה שעברה הייתי חלק מפרויקט בתחום הנדל"ן, אני מכיר את התחום הזה נהדר ואני אומר לכם – עובדים עליכם בעיניים במשך שנים, ואני הולך לעשות את כל מה שאני רק יכול כדי לשנות את המציאות בתחום הזה. צריך לעשות בדיוק מה שעשו כשאריק שרון בנה כאן כשהגיעה העלייה הגדולה – לרסק את הבירוקרטיה, להציף את השוק בקרקעות ובמקביל להביא עוד ידיים עובדות ולהמשיך את מה שהתחילה ח"כ אורלי לוי בקדנציה האחרונה – להנגיש את המשכנתאות לזוגות הצעירים לאחר שבודקים שהם יכולים להחזיר אותם – המדינה ערבה על החלק שבין 70 ל-90 אחוז משכנתא".

בפאנל השתתפו מלבד גל גם ח"כ אילן גלאון (מרצ), עו"ד נורית קורן (הליכוד), ח"כ מיקי לוי (יש עתיד), ח"כ איילת שקד (הבית היהודי), איתן שוורץ (המחנה הציוני), איתמר כהן (יחד) ושי באב"ד (כולנו).

איתמר כהן, nמפלגת "יחד" התייחס לשאלה מה חשוב יותר חיי אדם או קרקעות: "אנחנו מאמינים שחיי אדם קודמים לכל ולגבי א"י זה או הם או אנחנו. אנחנו מאמינים שאפשר לנהל חיים בהרמוניה רק אם כולם מכירים בריבונות של העם היהודי במדינה היהודית היחידה בעולם".

מיקי לוי, "יש עתיד" מסר על חוק שוויון בנטל, כי "מאז החוק יש תוספת של 32 אחוז חרדים שעזבו את הישיבות והתגייסו לצה"ל".

שי באב"ד, ממפלגת "כולנו" פירט את המצע המדיני של המפלגה ומסר: "אנו מאמינים בפתרון שתי  מדינות לשני עמים כאשר יהיה פרטנר לזה. ירושלים מאוחדת ושמירה על גושי התיישבות, אבל כבר 20 שנה מדברים בנושא המדיני וכלום לא השתנה כי אנחנו תלויים גם בצד השני ולא רק בנו, אבל השינוי האמיתי אפשרי בצד החברתי. אנחנו מתחייבים להעלות את שכר החיילים ל-1500 שקל לחודש".

לשאלת מנהלת בית הספר מלכה חלוץ שאלה מה הם מתכוונים לעשות כדי לשפר את החינוך ענה ח"כ אילן גלאון (מרצ): "זרם ממלכתי, שיפור מעמד המורה והקטנת הכיתות, כל השאר מה שיגידו לכם זה רק דיבורים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן