שני הרוגים בתאונת דרכים בין רכב לטרקטור

0
123
הרכב המעוך. צילום דוברות מד"א

בשעות הבוקר המוקדמות של יום רביעי אירעה תאונת דרכים קטלנית בין רכב פרטי לטרקטור, בכביש 4 סמוך לצומת פרדסיה. בעקבות התאונה נלכדו שני נוסעים ברכב הפרטי. מצבם של שני הנוסעים היה אנוש.

למקום הוזעקו כוחות הצלה רבים בהם מד"א, כיבוי אש, זק"א ומשטרה. במקביל להענקת טיפול ראשוני, חילצו לוחמי האש את הלכודים מהרכב. לאחר חילוצם, בוצעו בהם פעולות החייאה, אולם ללא הצלחה וצוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותם.

פראמדיקית מד"א ענבל גלבר שהגיעה למקום סיפרה: "מדובר בתאונה קשה מאוד רכב פרטי שנפגע מטרקטור, ברכב שהיה מעוך לגמרי נלכדו שני גברים כבני 28 ו- 24 כשהם מחוסרי הכרה, במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של כוחות הכיבוי הענקנו להם טיפול רפואי אך לאחר שהם חולצו לא נותר אלא לקבוע את מותם עקב הפציעות הקשות שמהם סבלו".

אריה אלתר מתנדב זק"א, מסר, כי "הרכב הפרטי התנגש בעוצמה בחלקו האחורי של הטרקטור שנסע בשולי הכביש. התוצאה קשה מאוד שני גברים בשנות השלושים נהרגו במקום. הגעתי עם צוות זק"א שרון לזירה. צוות הרפואי של מד"א ביצע פעולות החייאה שלצערי לא צלחו ונקבע מותו במקום. צוות זק"א שרון מטפלים בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים בזירת התאונה".

בוחני תנועה של משטרת מרחב השרון הוזעקו למקום ופתחו בחקירה לבדיקת נסיבות התאונה.

הרכב הפרטי והטרקטור. צילום דוברות זק"א
הרכב הפרטי והטרקטור. צילום דוברות זק"א

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן