פרשת 512: שני חשודים נוספים נעצרו בחשד לניסיון רצח יורם אל-על

0
165
אילוסטרציה. פוטוליה

בהמשך למעצרו של אסי אבוטבול עצר היחב"ל שני חשודים נוספים – תושבי נתניה בחשד שהיו מעורבים בניסיון הרצח של יורם אל על שאירע לפני כ-15 שנים ; כל החשודים מכחישים כל קשר לחשדות המיוחסים להם

בדיון על הארכת מעצרו  של אחד החשודים הכחישה פרקליטתו, עו"ד מירי אוזן קליימן, את החשדות המיוחסים לו וטענה, כי לאחר 15 שנים לא ניתן להביא למשטרה אליבי לאותו יום בו אירע הפיצוץ ברכב בו נהג יורם אל-על: "אם אדם רוצה למסור גרסת אליבי, איך אפשר לזכור מה עשה לפני 15 שנים? שאלו אותו מה עשה באותו יום".

במענה לשאלתה מסר נציג המשטרה, כי "אני מניח שאם היה רוצה למסור גרסת אליהי, הוא היה עונה בשאלות פשוטות יותר. גם לזה הוא לא ענה, הוא בחר לשמור על זכות השתיקה".

בנוסף טענה הפרקליטה, כי "אני רוצה להזכיר שמדובר באירוע לפני 15 שנה ומרשי מעולם לא נחקר עליו קודם. אם היה משהו שקושר אותו, משהו היה צריך לקרות ב-15 השנים האלה, לא ברור איך שמו נולד והאם יש תלונה מסודרת של המתלונן, אם יש מישהו שקושר אותו. כל הדברים הללו לא ברורים לי אבל הם מונחים בפני בית המשפט. מדובר באדם שמזה תקופה ארוכה שיקם את חייו וחי בצורה נורמטיבית. מנסה להתפרנס בכבוד, יום בהיר אחד, אתמול, הגיעו אליו בשעות הבוקר ועצרו אותו בחשד לעבירה המיוחסת לו בבקשה. אני מבקשת לבחון את פעולות החקירה המופיעות בדו"ח הסודי ולראות האם יש פעולות לצורך אישוש או הפרכת החשד הסביר. אני מבקשת מבית המשפט להורות על שחרורו בתנאים וערבויות, ככל שבית המשפט ימצא לנכון".

פרקליטיו של החשוד הנוסף, עורכי הדין נס בר נתן ותום אלפרט, טענו, כי "החשוד בתחושות קשות. אנחנו נמצאים 14 שנים לאחר האירוע הזה, הוא לא נחשד באירוע זה בזמנו, לא נחקר, אני מבין שיש התיישנות, אבל אני מבין שהם הציגו בפני בית המשפט רענון של החקירה. מדובר באדם נשוי, בעל משפחה, איש עסקים, עמרו אותו לאחר 14 שנים ומטיחים בו דברים קשים". בנוסף טענו פרקליטיו, כי מדובר באדם נורמטיבי שבזמנו היה לו ויכוח מסוים שנפתר.

שופטת בית משפט השלום בראשון לציון, איטה נחמן, האריכה את מעצרם של שני החשודים עד לתאריך 2.6.15

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן