פרשה 512: מעצרו של ריקו שירזי הוארך פעם נוספת

0
89

בית משפט השלום, בראשון לציון, האריך פעם נוספת את מעצרו של ריקו שירזי מנתניה, בחשד למעורבות בניסיון לרצוח את אסי אבוטבול בשנת 2004, בחשד למעורבות ברצח גיא יחזקאל בשנת 2003 וכן בחשד לקשירת קשר לפשע, בקשר לאירועים אלה וביצוע העבירות, במסגרת ארגון פשיעה.

פרקליטו של שירזי, עו"ד ג'קי סגרון, טען בדיון על הארכת מעצרו, כי התנהלות המשטרה על גבול השערורייתית. לדבריו: "יושב כאן אדם במעצר 13 ימים, מהרגע הראשון משתף פעולה באופן מלא ומוסר גרסה מלאה לכל השאלות שהוא נשאל, והיום שאנחנו נמצאים על ציר הזמן 13 יום מאוחר יותר, נשאל (נציג המשטרה א.ח.) אם גרסתו הופרכה הוא אומר נבדקת".

עוד טען עו"ד סגרון, כי גרסת הנאשם היא הגרסה הראשונה שצריך לבדוק. עו"ד סגרון שאל מדוע המשטרה מפחדת לערוך עימות, בעוד שלאחרים, ששוחררו בפרשה זו, נערכו עימותים? בנוסף נודע, כי שירזי, אשר מכחיש בתוקף את העבירות המיוחסות לו, דורש להיבדק בפוליגרף.

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, מנחם מזרחי, קבע בהחלטתו, כי "ראוי לאפשר לחשוד להתעמת עם הראיה המרכזית העומדת כנגדו". השופט מזרחי נענה חלקית לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של שירזי בחמישה ימים בלבד, במקום 15 ימים, שביקשה המשטרה.

ריקו שירזי. צילום ארכיון נתניה און ליין
ריקו שירזי. צילום ארכיון נתניה און ליין

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן