פסטיבל פוגשים מוסיקה בנתניה ייפתח ביום ראשון

0
83

בפסטיבל המאופיין בשילובם של אמנים מהעיר בכל המופעים: קונצרט מחווה לנעמי שמר, מופע כלי הקשה בינלאומי וקונצרט של תזמורת הקאמרית נתניה

מאת אפרת בבא

קונצרט מחווה לנעמי שמר, שירה בציבור עם שירי אריק איינשטיין, מופע בינלאומי של להקת "טרמולו" לקראת פסטיבל ישראל והאמנים הצעירים מהקונסרבטוריון שיארחו את רוני דלומי – אלה הם רק חלק מרשימה ארוכה של הופעות ומופעים המתוכננים במסגרת פסטיבל "עיר פוגשת מוסיקה", שיתקיים במהלך שבוע הבא בנתניה.

מהיכל התרבות העירוני נמסר לנתניה און ליין, כי הפסטיבל ייפתח ביום ראשון (1.6, בשעה 17:00), בכיכר העצמאות, עם יריד גבינות ומופע בו ייקחו תלמידי בתי הספר בעיר יחד עם חברי להקת "טמ טמ – מרכז הקצב".

עוד על-פי רשימת האירועים המתוכננת: בערב יום שני (2.6) יתקיים באמפי העירוני קונצרט מחווה לנעמי שמר, בהשתתפות תזמורת כלי הנשיפה הייצוגית ומקהלת ניצן, שתלווה את הזמרת רוני דלומי. ביום חמישי יארח ההרכב הבינלאומי "טרמולו" את טובי המתופפים והמומחים לכלי הקשה, בהם אהרל'ה קמינסקי, למופע בינלאומי באמפי העירוני.

בצהרי יום שישי הבא (6.6) יחתום את הפסטיבל קונצרט התזמורת הקאמרית נתניה, "מעבר לקשת", שיתקיים במתנ"ס דורה ואותו ינחה איזי מן.

"בכל יום במהלך שבוע הבא יתקיימו בין שניים לשלושה אירועי תרבות הפתוחים לקהל, כאשר המוטיב המרכזי בכל המופעים הוא שילובם של אמנים המזוהים עם העיר נתניה", סיכמו בהיכל התרבות העירוני.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן