עיטור המלונאות על מפעל חיים לאיבן זיבי

0
932
טיילת נתניה 1. צילום באדיבות דוברת עיריית נתניה
טיילת נתניה 1. צילום באדיבות דוברת עיריית נתניה

ביום רביעי הקרוב תתקיים ועידת המלונאים, הנערכת אחת לשלוש שנים. במהלך הוועידה מוענקים עיטורים למלונאים ולאישים, אשר פועלים לקידום התיירות והמלונאות בארץ.

בוועידה הקרובה שתתקיים במלון וולדורף אסטוריה בירושלים יקבל איבן זיבי, מלונאי מנתניה על מפעל חיים, פיתוח וטיפוח תעשיית המלונאות בישראל ומימוש החזון להקמה והפעלת רשת מלונות משפחתית בנתניה – רשת זיבוטל הכוללת את מלון גליל, מלון רזידנס ומלון רזידנס ביץ'.

בנוסף יקבל אות הערכת המלונאי רפי וינר, על הצבת רף של מצויינות, שאליו יש לשאוף בניהול והפעלת מלונות בישראל. על תרומה לאורך שנים בניהול מלונות והתמקצעות בענף בתפקידו כיו"ר איגוד מנהלי בתי המלון. וינר משמש כמנכ"ל רשת מלונות טמרס הכוללת את מלונות דניאל הרצליה ובים המלח, מלון ווסט בתל אביב ומלון וסט לגון ריזורט בנתניה.

בנוסף יקבלו שני מלונאים שהלכו לעולמם עיטור על תרומתם רבת הנים, יחזקאל (חזי כהן) ז"ל, שניהל בין השאר את בית הספר למלונאות "תדמור" ומספר בתי מלון בארץ וגילברט לוזון ז"ל, בעל רשת בתי מלון "שלמה המלך" בטבריה ובירושלים.

ראשי עיריית ירושלים, ניר ברקת, ואילת, מאיר יצחק הלוי, יקבלו אף הם עיטור על פעילותם לפיתוח התיירות וביסוס מעמדן של הערים ירושלים ואילת על מפת התיירות העולמית.

איבן זיבי. צילום יח"ץ
איבן זיבי. צילום יח"ץ

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן